لیست آموزش طرز تهیه انواع پیش غذا برای مهمانی و مجالس

انواع پیش غذا

لیست پیش غذا برای مهمانی پیش غذای ساده و ارزان پیش غذا برای مهمانی شام پیش غذای ایرانی برای مهمانی لیست چند پیش غذا

پیش غذا ها همانطور که از نامشان بر می آید وعده های سبکی هستند که قبل از غذای اصلی سرو می شوند. در این مطلب لیستی بلند بالا از آموزش طرز تهیه پیش غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده کرده ایم، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه انواع پیش غذاهای ایرانی و خارجی در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

لیست پیش غذا برای مهمانی

شماره ۱

برای اولین شماره از این لیست به سراغ یکی از معروف ترین پیش‌غذاهای بین‌المللی رفته‌ایم که با ترکیبات متنوعی طبخ می‌شود. سوپ جوی کلاسیک همیشه می‌تواند به عنوان یک استارتر خوب و مجلسی عمل کند.

شماره ۲

برای شماره دوم یکی از پیش غذاهای بسیار محبوب در کشور لبنان را انتخاب کرده‌ایم که به لطف طعم بسیار خوبش به عنوان یک پیش غذای بین‌المللی در کشورهای زیادی شناخته می شود. این پیش‌غذای خوشمزه با نام‌های متنوعی شناخته می شود که معروف‌ترین‌شان حمص و هوموس هستند.

شماره ۳

دونات مرغ را علاوه بر اینکه می توانید به عنوان یک غذای ساده در منزل درست کنید، می توانید از آن به عنوان یک پیش غذای جدید و خاص نیز استفاده کنید. توصیه می کنیم اگر می خواهید از دونات مرغ به عنوان پیش غذا استفاده کنید، حتما از قالب های فلزی استفاده کنید تا دونات ها همه یک شکل و یک اندازه باشند.

شماره ۴

برای این شماره از لیست، یکی از پیش غذاهای بسیار محبوب و خوشمزه خاورمیانه را انتخاب کرده‌ایم که علاوه بر اینکه به راحتی آماده می شود، طعم بسیار خوبی نیز دارد. اردور بادمجان را به سلیقه خود می توانیم با گوشت یا بدون گوشت درست کنیم.

شماره ۵

شماره ۶

شماره ۷

شماره ۸

شماره ۹

شماره ۱۰

شماره ۱۱

شماره ۱۲

شماره ۱۳

شماره ۱۴

شماره ۱۵

شماره ۱۶

شماره ۱۷

شماره ۱۸

شماره ۱۹

شماره ۲۰

این لیست به مرور کامل تر می شود، پس توصیه می کنیم باز هم به این صفحه سر بزنید.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در شنبه 5 فروردین 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.