لیست آموزش طرز تهیه انواع غذاهای اصفهانی برای شام و ناهار

غذاهای اصفهانی

معروف ترین غذای اصفهان غذاهای اصفهانی در تهران تحقیق در مورد غذاهای سنتی اصفهان غذای معروف اصفهان بریانی دستور پخت غذای اصفهانی عصرونه معروف اصفهان با ماست غذاهای سنتی اصفهان رستوران غذای محلی اصفهان گندی

غذاهای استان اصفهان از محبوب ترین غذاها در کشورمان هستند که تنوع بسیار بالایی دارند. در این مطلب لیستی بلند بالا از آموزش طرز تهیه این غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده کرده ایم، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه انواع غذاهای اصفهان در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

لیست غذاهای اصفهانی

شماره ۱

برای اولین غذا، معروف ترین غذای اصفهان را انتخاب کرده ایم. شاید کمتر کسی را در ایران بتوانید بیابید که نداند بریانی غذای کدام شهر است. این غذای خوشمزه از ترکیب گوشت گوسفندی و جگر سفید درست می شود.

شماره ۲

برای شماره دوم آموزش یکی از غذاهای بسیار خوشمزه اصفهانی را آماده کرده ایم که می توانید به سلیقه خود آنرا با گوشت تکه ای، چرخ کرده و یا گوشت مرغ درست کنید. البته باید بدانید که کباب حسینی اصیل اصفهانی با گوشت تکه ای یا همان چنجه شده درست می شود.

شماره ۳

آش گوجه سبز از آش های معروف فصل تابستان است که در شهرهای مختلف کشورمان با دستور پخت های متنوعی درست می شود. با آموزش زیر این آش خوشمزه را به سبک اصفهانی برای خانواده بپزید!

شماره ۴

شهر اصفهان دارای کوفته های بسیار متنوعی است که یکی از معروف ترین این کوفته‌ها، کوفته نخودچی است. این کوفته خوشمزه با ترکیب گوشت چرخ کرده و آردنخودچی درست می شود و به همین دلیل با این نام شناخته می شود.

شماره ۵

خورش ماست در اصفهان به عنوان دسر شناخته می شود و با تصوری که ما از خورش داریم کاملا متفاوت است. این خورش خوشمزه به صورت سرد سرو می شود و می تواند به عنوان یک وعده کامل برای شام یا ناهار در فهرست غذایی شما قرار بگیرد.

شماره ۶

شماره ۷

شماره ۸

شماره ۹

شماره ۱۰

شماره ۱۱

شماره ۱۲

شماره ۱۳

شماره ۱۴

شماره ۱۵

این لیست به مرور کامل تر می شود، پس توصیه می کنیم باز هم به این صفحه سر بزنید. راستی اگر می خواهید فهرست غذایی کامل تری داشته باشید، توصیه می کنیم دستورهای زیر را هم ببینید.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در شنبه 24 دی 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.