لیست آموزش طرز تهیه انواع غذاهای جنوبی برای شام و ناهار

غذاهای جنوبی

انواع غذاهای جنوبی با مرغ از غذاهای جنوبی که سیب زمینی پیش غذاهای جنوبی غذاهای جنوبی خوزستان غذاهای جنوبی بندرعباس غذاهای جنوبی با میگو غذاهای جنوبی با ماهی انواع غذای آبادانی

غذاهای استان های بوشهر، خوزستان و .. که در میان عامه مردم با نام غذاهای جنوبی شناخته می شوند از محبوب ترین غذاها در کشورمان هستند که تنوع بسیار بالایی دارند. در این مطلب لیستی بلند بالا از آموزش طرز تهیه این غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده کرده ایم، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه انواع غذاهای جنوبی در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

لیست غذاهای جنوبی

شماره ۱

برای اولین غذا در این فهرست یکی از محبوب ترین غذاها در شهر شوشتر را انتخاب کرده ایم که واقعا خوشمزه است. این غذا به دلیل داشتن لوبیا چشم بلبلی برای وعده شام سنگین است و توصیه می کنیم آنرا برای ناهار درست کنید.

شماره ۲

اگر به جنوب کشور سفر کرده باشید، به احتمال زیاد با دوپیازه های معروف‌شان آشنا هستید. دوپیازه ماهی از غذاهای بسیار خوشمزه جنوب کشورمان است که می توانیم آنرا با انواع ماهی ها درست کنیم.

شماره ۳

اگر به غذاهای فوری و کم زحمت علاقمند باشید، این شماره مخصوص شماست! امگشت پلو یکی از قاطی پلوهای خوشمزه و ساده جنوبی است که با ترکیب برنج و تن ماهی درست می شود.

شماره ۴

همانطور که مطمئنا می دانید تماته در زبان انگلیسی به معنی گوجه فرنگی است و این تماته بادمجان همان ورژن خوراک گوجه بادمجان به سبک جنوبی است که علاوه بر طعم بی نظیری که دارد، خیلی سریع و با کمترین زمان می توانیم آنرا درست کنیم.

شماره ۵

این شماره مخصوص عاشقانه غذاهای اسپایسی یا پر ادویه است که هم رنگ و لعاب خوبی دارد، هم برای پختش زمان زیادی از شما نمی گیرد. این غذا به دلیل جذابیت ظاهری که دارد، می تواند در مهمانی‌ها هم سرو شود.

شماره ۶

شاید با شنیدن آش ارده، منتظر آموزش یک آش تند جنوبی باشید که در تهیه آن از ارده استفاده می شود. البته در تهیه این غذا از ارده استفاده می شود، اما جالب است بدانید که این غذا همان ماش پلو است که با سبکی متفاوت در جنوب کشورمان پخته می شود.

شماره ۷

شماره ۸

شماره ۹

شماره ۱۰

شماره ۱۱

شماره ۱۲

شماره ۱۳

شماره ۱۴

شماره ۱۵

این لیست به مرور کامل تر می شود، پس توصیه می کنیم باز هم به این صفحه سر بزنید. راستی اگر می خواهید فهرست غذایی کامل تری داشته باشید، توصیه می کنیم دستورهای زیر را هم ببینید.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در سه شنبه 20 دی 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.