طرز تهیه سوپ گوجه ایتالیایی خوشمزه به روش رستورانی

طرز تهیه سوپ گوجه ایتالیایی

طرز تهیه سوپ گوجه ایتالیایی , دستور پخت سوپ گوجه ایتالیایی

سوپ گوجه فرنگی ایتالیایی یکی از انواع سوپ های خوشمزه رستورانی است که معمولا برای پیش غذا سرو می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سوپ گوجه ایتالیایی در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
گوجه فرنگی رنده شده۲ لیوان
کره۵۰ گرم
آب مرغ۳ لیوان
آرد سفید۴ قاشق غذاخوری
جعفری۱ دسته کوچک
خامه۴ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی
پاپریکا و پودر سیربه مقدار کافی

طرز تهیه سوپ گوجه ایتالیایی

مرحله اول

برای تهیه سوپ گوجه ایتالیایی در ابتدای کار کره را درون یک قابلمه مناسب می ریزیم، سپس قابلمه را روی حرارت متوسط قرار می دهیم تا کره به طور کامل ذوب شود. در ادامه آرد را درون قابلمه الک می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله آرد را به خوبی تفت می دهیم تا طعم و بوی خامی آن به طور کامل گرفته شود. در ادامه آب مرغ را کم کم به قابلمه اضافه می کنیم و در همین حین مواد را هم می زنیم تا گلوله های آرد به طور کامل باز شوند.

مرحله سوم

پس از اینکه آرد به طور کامل درون آب مرغ حل شد، گوجه فرنگی رنده شده را به همراه مقداری نمک، فلفل سیاه، پاپریکا و پودر سیر به قابلمه اضافه کرده و مواد را کمی مخلوط می کنیم تا با هم ترکیب شوند.

مرحله چهارم

در این مرحله حرارت زیر قابلمه را زیاد می کنیم تا سوپ شروع به جوشیدن کند، سپس حرارت را ملایمتر می کنیم و اجازه می دهیم سوپ با حرارت ملایم جا بیفتد. در همین حین جعفری را به صورت درشت خرد می کنیم.

مرحله پنجم

توجه داشته باشید که غلظت این سوپ سلیقه ای می باشد و نسبت به ذائقه خود می توانیم سوپ را زودتر سرو کنیم یا اینکه اجازه دهیم غلیظ تر شود. در نهایت پس از اینکه سوپ آماده شد، طعم را می چشیم.

مرحله ششم

حالا جعفری خرد شده را به همراه مقداری نمک و ادویه اضافه می کنیم. پس از گذشت ۵ دقیقه سوپ را درون ظرف مورد نظرمان می کشیم، سپس خامه را اضافه کرده و با سوپ مخلوط کرده و سرو می کنیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در دوشنبه 23 اسفند 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.