لیست آموزش تهیه انواع غذاهای طبع گرم برای شام و ناهار

غذاهای طبع گرم

غذاهای پختنی با طبع گرم غذاهای طبع گرم برای بارداری پسر غذاهای طبع گرم برای معده غذاهای طبع گرم خیراندیش غذاهای طبع گرم و خشک لیست غذاهای گرم برای افراد سرد مزاج غذاهای گرم برای شب غذاهای با طبع گرم برای زمستان

در این مطلب لیستی بلند بالا از آموزش های طرز تهیه غذاهای لذیذ و خوشمزه با طبیعت یا طبع گرم را آماده کرده ایم، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه انواع غذاهای طبع گرم در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

لیست غذاهای طبع گرم ایرانی

شماره ۱

اولین غذا از لیست خورش فسنجان دوست داشتنی است که دلیل اصلی طبع گرم و خشک آن گردو است. اگر در تهیه این خورش از گوشت مرغ های خانگی یا گوشت گوسفندی استفاده شود، طبعی گرم تر نیز خواهد داشت.

شماره ۲

برای شماره دوم از لیستِ غذاهای طبیعت گرم، حلیم گندم را انتخاب کرده ایم که یکی از غذاهای بسیار گرم محسوب می شود و به همین دلیل به کسانی که طبع گرم دارند توصیه می شود کمتر سمت این غذا بروند.

شماره ۳

اشکنه شنبلیله هم از غذاهای با طبع گرم محسوب می شود. این غذا دارای مواد غذایی مثل شنبلیله، پیاز، فلفل سبز تند و … است که همگی طبیعتی گرم دارند.

شماره ۴

برای این شماره سبزی پلو را انتخاب کرده ایم که می توانیم آنرا به سلیقه خود با انواع غذاها و خورش ها سرو کنیم. دلیل اینکه ماهی را معمولا با سبزی پلو سرو می کنند این است که باعث تعادل در طبع سرد ماهی می شود.

شماره ۵

نوبتی هم که باشد نوبت یکی از غذاهای شناسنامه دار و پرطرفدار ایرانی است. آبگوشت هم به دلیل وجود گوشت گوسفند دارای طبعی گرم است و معمولا توصیه می شود آب یا عصاره آبگوشت را به عنوان یک غذای گرم نوش جان کنید.

شماره ۶

شماره ۷

شماره ۸

شماره ۹

شماره ۱۰

شماره ۱۱

شماره ۱۲

شماره ۱۳

شماره ۱۴

شماره ۱۵

این لیست به مرور کامل تر می شود، پس توصیه می کنیم باز هم به این صفحه سر بزنید. راستی اگر می خواهید فهرست غذایی کامل تری داشته باشید، توصیه می کنیم دستورهای زیر را هم ببینید.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در جمعه 23 دی 1401
مطالب مرتبط
طرز تهیه املت بادمجان؛ این املت فوق العاده را حتما امتحان کنید!

طرز تهیه املت بادمجان؛ این املت فوق العاده را حتما امتحان کنید!

طرز تهیه املت بادمجان املت بادمجان، یکی از آن دستورهای خوشمزه و ساده‌ای است که می‌تواند هم برای صبحانه و هم برای وعده‌های غذایی سبک مورد استفاده قرار بگیرد. ترکیب بادمجان سرشار …

طرز تهیه رشته پلو با مرغ ریش ریش خوشمزه و مجلسی

طرز تهیه رشته پلو با مرغ ریش ریش خوشمزه و مجلسی

طرز تهیه رشته پلو با مرغ ریش ریش رشته پلو با مرغ یکی از انواع غذاهای خوشمزه و سنتی ایرانی است که با دستورهای بسیار متنوعی تهیه می شود. رشته پلو با …

طرز تهیه کباب بال مرغ خردلی خوشمزه به روش رستورانی

طرز تهیه کباب بال مرغ خردلی خوشمزه به روش رستورانی

طرز تهیه کباب بال مرغ خردلی کباب بال مرغ خردلی یکی از انواع غذاهای خوشمزه و پرطرفدار بین المللی است که دارای طعمی تند و خوشایند می باشد، برای مشاهده آموزش کامل …

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.