طرز تهیه پاستا گیاهی خوشمزه و ساده به روش رستورانی

طرز تهیه پاستا گیاهی

طرز تهیه پاستا گیاهی پاستا گیاهی با خامه پاستا آلفردو گیاهی طرز تهیه پاستا سبزیجات ایتالیایی پاستا گیاهی نواب طرز تهیه پاستا با پیازچه سس گیاهی پاستا طرز تهیه ی پاستا بدون مرغ و گوشت

پاستا گیاهی یکی از انواع غذاهای خوشمزه و گیاهی است که با ترکیبات متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پاستا گیاهی در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
پاستا۴۰۰ گرم
قارچ۲۰۰ گرم
نان تست۱ تکه
پیاز۱ عدد
اسفناج۱ دسته متوسط
پنیر خامه ای۲ قاشق غذاخوری
آب لیمو ترش۱ قاشق غذاخوری
نمک، فلفل سیاه و تخم گشنیزبه مقدار کافی
روغن زیتون و زردچوبهبه مقدار کافی

طرز تهیه پاستا گیاهی

مرحله اول

برای تهیه پاستای گیاهی خوشمزه در ابتدای کار نان تست را درون یک تابه قرار می دهیم، سپس تابه را روی حرارت قرار داده و اجازه می دهیم نان  به طور کامل خشک شود. در ادامه نان تست را درون میکسر می ریزیم و پودر می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله یک قابلمه را تا نیمه آب پر کرده و روی حرارت زیاد قرار می دهیم تا آب جوش بیاید. در ادامه ۱ قاشق نمک و کمی زردچوبه به آب جوش اضافه می کنیم، سپس پاستا را درون آب جوش می ریزیم تا کاملا نرم شود.

مرحله سوم

در همین حین یک تابه روی حرارت قرار داده و مقداری روغن اضافه می کنیم، سپس پودر نان تست را به همراه مقداری تخم گشنیز، نمک، فلفل سیاه و زردچوبه به تابه اضافه کرده و چند دقیقه تفت می دهیم.

مرحله چهارم

پودر نان را از تابه خارج کرده، سپس پیاز را به صورت خلالی خرد می کنیم و به همراه مقداری روغن به تابه می افزاییم. پیاز را به خوبی تفت می دهیم تا سبک شود، سپس اسفناج را خرد کرده و به تابه اضافه می کنیم.

مرحله پنجم

اسفناج را هم کمی تفت می دهیم، سپس پنیر خامه ای و آب لیمو ترش را افزوده و مواد را با هم ترکیب می کنیم. پس از اینکه پاستا آماده شد، ۱ فنجان از آب آنرا به تابه اضافه می کنیم و با دیگر مواد ترکیب می کنیم.

مرحله ششم

در این مرحله پاستا را آبکشی می کنیم، سپس به تابه اضافه کرده و با دیگر مواد ترکیب می کنیم. پس از اینکه آب درون تابه کشیده شد، پاستا را درون ظرف مورد نظرمان می ریزیم و با پودر نان تست تزیین می کنیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در جمعه 21 بهمن 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.