طرز تهیه نودل مرغ خوشمزه و ساده به روش رستورانی

طرز تهیه نودل مرغ

طرز تهیه نودل مرغ ساده طرز تهیه نودل مرغ کره ای طرز تهیه نودل اماده مرغ طرز تهیه نودل سبزیجات با مرغ طرز تهیه نودل با مرغ و قارچ طرز تهیه نودل مرغ فوری عکس نودل مرغ

نودل مرغ یکی از انواع غذاهای خوشمزه و ساده شرق آسیا است که به عنوان یک غذای خیلی فوری شناخته می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه نودل مرغ در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
فیله مرغ۴ عدد
نودل۲ بسته
گوجه فرنگی۴ عدد
فلفل تند۱ تا ۲ عدد
پیاز۱ عدد
سیر۱ حبه
ریحان۱ دسته کوچک
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی
زردچوبه و روغنبه مقدار کافی

طرز تهیه نودل مرغ

مرحله اول

برای تهیه نودل مرغ خوشمزه در ابتدای کار فیله های مرغ را به صورت تکه های کوچک خرد می کنیم، سپس یک تابه مناسب روی حرارت قرار داده و مقداری روغن اضافه می کنیم. در ادامه فیله های مرغ را به تابه اضافه می کنیم.

مرحله دوم

فیله های مرغ را کمی تفت می دهیم تا تغییر رنگ دهند، سپس فلفل تند و پیاز را به صورت نگینی ریز خرد می کنیم و به تابه اضافه می کنیم. در ادامه پوست گوجه فرنگی ها را جدا کرده و آنها را به همراه سیر با رنده ریز رنده می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله گوجه فرنگی و سیر رنده شده را به تابه اضافه می کنیم و به خوبی تفت می دهیم تا مواد با هم ترکیب شوند. در ادامه درب تابه را می گذاریم و اجازه می دهیم گوشت مرغ با آب سبزیجات به طور کامل بپزد.

مرحله چهارم

در همین حین یک قابلمه مناسب را تا نیمه آب پر می کنیم و روی حرارت زیاد قرار می دهیم تا آب سریعتر به نقطه جوش برسد. پس از اینکه آب جوش امد، مقداری روغن و نمک به قابلمه اضافه کرده و کمی هم می زنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله نودل را به آب جوش اضافه می کنیم و اجازه می دهیم چند دقیقه درون آب جوش بماند تا نرم شود. توجه داشته باشید که زمان پخت نودل روی بسته بندی آن درج شده است و به طور معمول کمتر از ۱۰ دقیقه می باشد.

مرحله ششم

حالا نودل را آبکشی کرده و اجازه می دهیم آب اضافی اش خارج شود، سپس آنرا به تابه حاوی مرغ اضافه می کنیم. در ادامه مواد را به خوبی ترکیب می کنیم و پس از گذشت ۵ دقیقه نودل را با ریحان تزیین کرده و سرو می کنیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در سه شنبه 3 اسفند 1400
مطالب مرتبط
طرز تهیه خورش قلیه قارچ خوشمزه و مجلسی به روش جنوبی

طرز تهیه خورش قلیه قارچ خوشمزه و مجلسی به روش جنوبی

طرز تهیه خورش قلیه قارچ خورش قلیه قارچ یکی از انواع خورش های خوشمزه و جدید ایرانی است که شباهت زیادی به قلیه ماهی دارد، برای مشاهده این آموزش آشپزی در ادامه …

طرز تهیه قلیه اسفناج خوشمزه و مخصوص به روش مازندرانی

طرز تهیه قلیه اسفناج خوشمزه و مخصوص به روش مازندرانی

طرز تهیه قلیه اسفناج قلیه اسفناج یکی از انواع غذاهای خوشمزه و قدیمی ایرانی است که اصالتا متعلق به استان های شمالی کشورمان می باشد. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به …

طرز تهیه خوراک لوبیا سفید خوشمزه و مخصوص رستورانی

طرز تهیه خوراک لوبیا سفید خوشمزه و مخصوص رستورانی

طرز تهیه خوراک لوبیا سفید خوراک لوبیا سفید یکی از انواع خوراک های خوشمزه بین المللی است که با دستورهای مختلفی تهیه می شود، برای مشاهده این آموزش آشپزی در ادامه با …

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.