طرز تهیه نودل پنیری قرمز خوشمزه و مخصوص به روش رستورانی

طرز تهیه نودل پنیری

طرز تهیه نودل پنیری قرمز خوشمزه رستورانی

نودل از انواع غذاهای بین المللی آسیایی خوشمزه و لذیذ می باشد. بافت نودل مانند ماکارونی و اسپاگتی است اما نیمه آماده است و رشته های باریک تری دارد. همچنین در بسته بندی های یک نفره به عنوان غذایی که سریع آماده می شود در سوپر مارکت ها یافت می شود. نودل ها نیاز به پخت یا دم کردن ندارد و فقط کافی است که درون آب جوش قرار گیرد تا آماده شود. در این دستور، طرز تهیه نودل پنیری با سس و گوشت چرخ کرده بیان شده است که در فر طبخ می شود و بافتی لایه لایه مانند لازانیا دارد. این غذای خوشمزه را می توان به عنوان غذای اصلی یا پیش غذا تهیه و سرو نمود. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله  طرز تهیه نودل پنیری در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم نودل پنیری
نودل۴ بسته
پنیر موزارلابه مقدار لازم
گوشت چرخ کرده۳۰۰ گرم
پیاز۱ عدد
نمککمی
زردچوبهبه مقدار لازم
فلفلبه مقدار لازم
مواد لازم برای سس نودل
رب گوجه فرنگی۲ قاشق غذا خوری
آب جوش۲ لیوان
خامه صبحانه۱۰۰ گرم
آویشنبه میزان لازم
پاپریکابه میزان لازم
فلفل سیاهبه مقدار لازم

طرز تهیه نودل پنیری

مرحله اول

برای تهیه نودل خوشمزه به صورت پنیری در ابتدای کار، پیاز را شسته و پوست می کنیم. سپس پیاز را نگینی خرد می کنیم. یک تابه برداشته و با کمی روغن روی حرارت قرار می دهیم تا داغ شود. پیاز ها را به روغن اضافه کرده و تفت می دهیم.

مرحله دوم

در این مرحله زردچوبه، نمک و فلفل را به آن‌ اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا بوی آن خارج شود. گوشت چرخ شده را هم اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا رنگ آن عوض شود. درب تابه را بسته و زمان می دهیم تا بپزد.

طرز تهیه نودل پنیری

در این مرحله سس نودل را تهیه می کنیم. برای این کار، یک کاسه برداشته و رب گوجه فرنگی، دو لیوان آبجوش را با هم مخلوط می کنیم تا یک دست شود. سپس خامه صبحانه، آویشن ،پاپریکا و فلفل سیاه را به آن اضافه کرده و به هم می زنیم و کنار می گذاریم.

مرحله چهارم

در این مرحله، در یک ظرف گود مستطیل یا مربع شکل نودل ها را می چینیم. سپس روی آن مایه گوشتی را می ریزیم و روی آن نصف سس را می ریزیم. روی سس را یک لایه پنیر موزارلا می پاشیم تا کامل روی نودل ها را بپوشاند.

مرحله پنجم

دوباره یک لایه نودل و بعد گوشت و بعد بقیه مواد و سس را ریخته و در آخر به مقدار زیادی پنیر می ریزیم. ظرف را درون فری که از قبل با دمای ۱۹۰ درجه سانتی گراد گرم شده است، می گذاریم تا بپزد و روی پنیر طلایی شود.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در دوشنبه 24 خرداد 1400
مطالب مرتبط
طرز تهیه شامی بادمجان کبابی خوشمزه به روش مجلسی

طرز تهیه شامی بادمجان کبابی خوشمزه به روش مجلسی

طرز تهیه شامی بادمجان کبابی شامی بادمجان کبابی یکی از انواع غذاهای خوشمزه و ساده ایرانی است که با رسپی های مختلفی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به …

طرز تهیه دمپخت میگو خوشمزه و مجلسی به روش بوشهری

طرز تهیه دمپخت میگو خوشمزه و مجلسی به روش بوشهری

طرز تهیه دمپخت میگو دمپخت میگو یکی از انواع غذاهای خوشمزه و پرطرفدار ایرانی است که با دستورهای متنوعی تهیه می شود. این غذای خوشمزه اصالتا متعلق به استان های جنوب کشورمان …

طرز تهیه جوجه کباب فوق العاده خوشمزه به سبک رستورانی

طرز تهیه جوجه کباب فوق العاده خوشمزه به سبک رستورانی

طرز تهیه جوجه کباب جوجه کباب یکی از انواع غذاهای خوشمزه و بسیار پر طرفدار ایرانی است که با دستورها و طعم های بسیار متنوعی تهیه می شود. این غذای خوشمزه یکی …

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.