طرز تهیه نودل کره ای ساده و خوشمزه به روش اصلی

طرز تهیه نودل کره ای

طرز تهیه نودل کره ای ساده طرز تهیه نودل کره ای سیاه طرز تهیه نودل کره ای با سوسیس طرز تهیه نودل کره ای با قارچ طرز تهیه نودل کره ای قرمز طرز تهیه نودل کره ای اپارات طرز تهیه رامیون کره ای طرز تهیه نودل کره ای با پنیر پیتزا

نودل یکی از انواع غذاهای خوشمزه کشورهایی مثل کره و ژاپن است که با رسپی ها و طعم های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه نودل کره ای در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
نودل۱ بسته
سینه مرغ۱ عدد
پیاز۱ عدد
فلفل دلمه ای۱ عدد
سویا سس۲ قاشق غذاخوری
جعفری۱ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی
زردچوبه و روغنبه مقدار کافی

طرز تهیه نودل کره ای

مرحله اول

برای تهیه نودل به روش کره ای ابتدا سینه مرغ را به صورت نوارهای نازک برش می زنیم. در ادامه پیاز را به صورت نگینی ریز خرد می کنیم، سپس یک تابه مناسب روی حرارت قرار داده و مقداری روغن زیتون یا روغن مایع به آن اضافه می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله پیاز را به تابه اضافه کرده و به خوبی تفت می دهیم تا سبک و شیشه ای شود. در ادامه فلفل دلمه ای را به صورت ریز خرد کرده و به همراه مقداری نمک، فلفل سیاه و زردچوبه به تابه افزوده و کمی تفت می دهیم.

مرحله سوم

حالا گوشت مرغ را به تابه اضافه کرده و به خوبی تفت می دهیم تا مواد ترکیب شوند. در ادامه درب تابه را می گذاریم و اجازه می دهیم فلفل دلمه ای به طور کامل نرم شده و گوشت مرغ نیز به طور کامل مغز پخت شود.

مرحله چهارم

در این مرحله یک قابمله مناسب را تا نیمه آب پر می کنیم، سپس روی حرارت زیاد قرار می دهیم تا آب سریعتر جوش بیاید. در ادامه ۱ قاشق چایخوری نمک به قابلمه اضافه کرده و اجازه می دهیم آب به طور کامل جوش بیاید.

مرحله پنجم

پس از اینکه آب جوش آمد، نودل را درون آب جوش می ریزیم و با توجه به زمان روی بسته بندی، اجازه می دهیم نودل به طور کامل بپزد. پس از اینکه نودل نرم شد، آنرا درون آبکش می ریزیم تا آب اضافی اش خارج شود.

مرحله ششم

در این مرحله نودل را به تابه حاوی گوشت مرغ اضافه کرده و مخلوط می کنیم تا مواد ترکیب شوند. در صورتی که بخواهیم رنگ نودل قرمز شود، می توانیم به آن مقداری رب گوجه فرنگی سرخ شده یا سس کچاپ اضافه کنیم.

مرحله هفتم

اگر می خواهید از رب گوجه فرنگی استفاده کنید، حتما آنرا قبل از اضافه کردن به نودل به صورت جداگانه سرخ کنید. در پایان پس از اینکه مواد یکدست شدند، نودل را در ظرف مورد نظرمان می ریزیم و با جعفری تزیین می کنیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در دوشنبه 18 بهمن 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.