طرز تهیه شیرینی با نشاسته ذرت با بافت بسیار نرم و لطیف

طرز تهیه شیرینی با نشاسته ذرت

ساده ترین شیرینی با نشاسته با نشاسته ذرت چی درست کنم نی نی سایت شیرینی خشک با نشاسته ذرت شیرینی با نشاسته ذرت بدون فر

شیرینی با نشاسته ذرت یکی از انواع شیرینی های بسیار نرم و بسیار خوشمزه بین المللی است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شیرینی با نشاسته ذرت در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم شیرینی با نشاسته ذرت
نشاسته ذرت۴۰۰ گرم
کره یا مارگارین۲۵۰ گرم
پودر قند۱ استکان چایخوری
بکینگ پودر½ قاشق چایخوری
زرده تخم مرغ۳ عدد

طرز تهیه شیرینی با نشاسته ذرت

مرحله اول

برای تهیه شیرینی با نشاسته ذرت ابتدا فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد روشن می کنیم تا به خوبی گرم شود و زمان آماده شدن خمیر معطل نشویم. در ادامه سینی فر را با کاغذ روغنی به طور کامل پوشش می دهیم.

مرحله دوم

در این مرحله کره یا ماگارین هم دمای محیط را به همراه پودر قند داخل یک کاسه مناسب می ریزیم و به خوبی با لیسک ترکیب می کنیم تا رنگ مواد یکدست شود. در ادامه زرده های تخم مرغ را اضافه کرده و به خوبی مخلوط می کنیم.

مرحله سوم

پس از اینکه زرده های تخم مرغ با دیگر مواد ترکیب شدند، بکینگ پودر و نشاسته ذرت را با هم ترکیب می کنیم، سپس روی مواد درون کاسه الک می کنیم. حالا با لیسک مواد را مخلوط می کنیم تا خمیری نرم و یکدست شکل بگیرد.

مرحله چهارم

خمیر این شیرینی بسیار لطیف است ولی زمانی که آماده شود، دیگر به دست نمی چسبد. در ادامه به اندازه یک گردو از خمیر بر می داریم و با دست آنرا به صورت گرد شکل می دهیم، سپس در سینی فر می چینیم.

مرحله پنجم

تمام خمیر را به همین صورت شکل می دهیم و به ترتیب درون سینی فر می چینیم. پس از اینکه آماده کردن خمیر به پایان رسید، سینی فر را در طبقه وسط فر که از قبل به خوبی گرم شده است قرار می دهیم تا شیرینی ها بپزند.

مرحله ششم

برای پخت این شیرینی حدود ۱۲ تا ۱۵ دقیقه زمان لازم است. زمانی که اطراف شیرینی ها کمی طلایی شود، یعنی به طور کامل پخته اند. در پایان شیرینی ها را از فر خارج می کنیم و صبر می کنیم تا خنک شوند، سپس درون ظرف می چینیم.

چه امتیازی میدی؟
بروز رسانی توسط در جمعه 10 شهریور 1402
مطالب مرتبط
طرز تهیه تارت توت فرنگی خوشمزه و مخصوص با ژله و پودینگ

طرز تهیه تارت توت فرنگی خوشمزه و مخصوص با ژله و پودینگ

طرز تهیه تارت توت فرنگی تارت یکی از شیرینی های خشک به حساب می آید که بسته به این که داخل آن از چه موادی پر شده باشد، نام متفاوتی دارد. تارت …

طرز تهیه دونات نارگیلی خوشمزه و مخصوص با دیزاین حرفه ای

طرز تهیه دونات نارگیلی خوشمزه و مخصوص با دیزاین حرفه ای

طرز تهیه دونات نارگیلی احتمالا بوفه های نقلی مدارس را خاطرتان هست، خش خش پلاستیک دور دونات ها، لایه شکری خوشمزه ای که روی آن قرار داشت، طعم خوش آن را مجددا …

طرز تهیه پنکیک توت فرنگی خوشمزه و مخصوص برای صبحانه

طرز تهیه پنکیک توت فرنگی خوشمزه و مخصوص برای صبحانه

طرز تهیه پنکیک توت فرنگی پنکیک یک صبحانه اروپایی است که در تابه طبخ می شود و با میوه های مختلف، عسل، شکلات آب شده و مغزیجات متنوع تزیین و سرو می …

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.