طرز تهیه ترافل نارگیل فرانسوی خوشمزه و مخصوص با خامه

طرز تهیه ترافل نارگیل

طرز تهیه ترافل نارگیل سفید با خامه صبحانه و شکلات سفید برای تولد ترافل چیست خامه ای

ترافل نارگیلی یکی از انواع شیرینی های خوشمزه و بین المللی است که اصالت آن متعلق به فرانسه می باشد، برای مشاهده این آموزش در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم ترافل نارگیلی
پودر نارگیل چرب۱۰۰ گرم
خامه صبحانه۵۰ گرم
شکلات سفید۱۰۰ گرم

دستور تهیه ترافل نارگیل

مرحله اول

ابتدا شکلات تخته ای سفید را به همراه خامه صبحانه داخل یک کاسه مناسب می ریزیم و به روش بن ماری روی بخار آب کتری یا سماور قرار می دهیم تا به صورت کامل آب شود، سپس با هم مخلوط می کنیم تا کاملا یکدست شوند.

مرحله دوم

پس از اینکه خامه و شکلات سفید یکدست شدند پودر نارگیل چرب را اضافه می کنیم و مواد را خوب مخلوط می کنیم تا به صورت یکدست با هم مخلوط شوند. پس از اینکه کار مخلوط کردن مواد به پایان رسید آنها را در یخچال قرار می دهیم تا خنک شوند.

مرحله سوم

پس از گذشت ۳۰ دقیقه کاسه حاوی مواد را از یخچال خارج می کنیم، سپس از مواد گلوله هایی به اندازه گردو درست می کنیم و در پودر نارگیل می غلطانیم تا پودر نارگیل به تمام نقاط شکلات بچسبد و روی شکلات ها حالت اسفنجی پیدا کند.

مرحله چهارم

حالا شیرینی ها ما اماده است ولی اگر این شکلات ها را به همین صورت روی هم بچینیم ممکن است که به هم بچسبند و پودر نارگیل روی شکلات ها بریزید، به همین دلیل ترافل های نارگیلی را در کپسول کاغذی قرار می دهیم و در ظرف مورد نظرمان می چینیم.

چه امتیازی میدی؟
بروز رسانی توسط در شنبه 10 خرداد 1399
  • منبع :
  • img from instagram.com/elahe_s_kitchen

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.