طرز تهیه پیراشکی فوری و خوشمزه به صورت گرد کوچک

طرز تهیه پیراشکی فوری

طرز تهیه پیراشکی فوری طرز تهیه پیراشکی قاشقی بدون ماست دونات فوری پیراشکی سریع با شیر طرز تهیه پیراشکی گرد کوچک

پیراشکی یکی از شیرینی های بین المللی است که در کشورهای مختلف طبخ می شود. این شیرینی را به صورت کرمدار یا ساده تهیه می کنند. در دستور اصلی پیراشکی، خمیر مایه وجود دارد که نیاز است به خمیر زمان داد تا به عمل آید. اما در دستور پیراشکی فوری از بکینگ پودر استفاده شده که نیاز به زمان برای به عمل آمدن خمیر نیست و در زمان کمی تهیه می شود. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پیراشکی فوری در ادامه با سایت اموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم پیراشکی فوری
آرد۲ پیمانه
شیر۱ پیمانه
شکر۵ قاشق غذا خوری
نمکنوک قاشق چای خوری
بکینگ پودر۴ قاشق چای خوری
کره۶۰ گرم
تخم مرغ۱ عدد

طرز تهیه پیراشکی فوری

مرحله اول

برای تهیه پیزاشکی خوشمزه و پفکی به صورت فوری در ابتدای کار، تخم مرغ و شکر را درون یک کاسه می ریزیم و به خوبی با هم مخلوط می کنیم تا کاملا یکدست شوند. به آن کره اضافه کرده و بعد هم می زنیم تا مخلوط شود.

مرحله دوم

در این مرحله شیر را به همراه آرد و بکینگ پودر و نمک را اضافه کرده و با هم به خوبی مخلوط می کنیم. در ادامه آرد را کم کم اضافه می کنیم تا به غلظت مورد نظر برسد. غلظت خمیر باید به اندازه ای باشد که با قیف خارج شود.

مرحله سوم

مواد را داخل قیف می ریزیم. یک تابه را با مقداری روغن روی حرارت قرار می دهیم تا داغ شود. سپس مواد را با قیف یا دو قاشق درون روغن می ریزیم و شروع به سرخ کردن می کنیم. حرارت را کم می کنیم تا پیراشکی ها پخته و سرخ شود.

مرحله چهارم

توجه داشته باشید که این پیراشکی ها داخل نرم و بیرون ترد دارد. می توان به جای بکینگ پودر از جوش شیرین هم استفاده کرد. سپس پیراشکی های سرخ شده را درون یک ظرف می ریزیم و با پودر قند یا شکلات ذوب شده تزیین می کنیم.

چه امتیازی میدی؟
بروز رسانی توسط در جمعه 5 شهریور 1400
مطالب مرتبط
طرز تهیه نان کرمدار خوشمزه و مخصوص به روش قنادی

طرز تهیه نان کرمدار خوشمزه و مخصوص به روش قنادی

طرز تهیه نان کرمدار نان کرمدار، نان ساده ای است که به راحتی می توانید با حداقل ترین مواد در خانه درست کنید و به دلخواه خودتادن مواد آنرا تغییر دهید. این …

طرز تهیه شیرینی دو رنگ کنجدی خوشمزه به روش خانگی

طرز تهیه شیرینی دو رنگ کنجدی خوشمزه به روش خانگی

طرز تهیه شیرینی دو رنگ کنجدی شیرینی دو رنگ کنجدی یکی از انواع شیرینی های خوشمزه و جذاب ایرانی است که بافت آن به بافت کوکی شباهت دارد، برای مشاهده آموزش کامل …

طرز تهیه نان تافتون خوشمزه و مخصوص به روش بازاری

طرز تهیه نان تافتون خوشمزه و مخصوص به روش بازاری

طرز تهیه نان تافتون نان تافتون یکی از انواع نان های خوشمزه و پر طرفدار ایرانی است که از نظر ظاهری شباهت زیادی به نان لواش دارد، برای مشاهده آموزش کامل و …

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.