طرز تهیه میلک شیک انبه خوشمزه و مخصوص به روش کافی شاپی

طرز تهیه میلک شیک انبه

طرز تهیه میلک شیک انبه با موز xvc jidi ldg ad hkfi

میلک شیک انبه یکی از انواع نوشیدنی های محبوب و خوشمزه بین المللی است که با مواد متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده این آموزش در ادامه با سایت تفریحی چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
انبه۱ عدد
بستنی وانیلی۱ لیوان
شیر سرد۱ لیوان

دستور تهیه میلک شیک انبه

مرحله اول

برای تهیه میلک شیک انبه مخصوص ابتدا پوست انبه ها را جدا می کنیم، سپس گوشت میوه را به صورت مکعبی خرد می کنیم و داخل میکسر یا مخلوط کن می ریزیم. در ادامه بستنی وانیلی را به همراه شیر سرد اضافه می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله مخلوط کن یا میکسر را روشن می کنیم و چند دقیقه مواد را میکس می کنیم تا کاملا یکدست شوند. در صورتی که تمایل دارید میلک شیک را به صورت غلیظ تر سرو کنید، می توانید مقداری انبه را کمی اضافه کنید.

مرحله سوم

در پایان میلک شیک اماده شده را داخل لیوان های بزرگ می ریزیم و تا زمان سرو در یخچال قرار می دهیم. در صورت که میکسر یا مخلوط کن ندارید می توانید انبه را با رنده ریز رنده کنید و داخل یک کاسه مناسب و جادار بریزید.

مرحله چهارم

در ادامه شیر را به همراه بستین وانیلی به کاسه اضافه می کنیم و با همزن برقی یا دستی مواد را میکس می کنیم تا کاملا یکدست شوند. برای تزیین روی میلک شیک هم می توانیم از تکه های میوه یا خامه فرم گرفته استفاده کنیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: انواع نوشیدنی
بروز رسانی توسط در دوشنبه 3 شهریور 1399
  • منبع :
  • img from instagram.com/ashpazi.termeh
مطالب مرتبط
طرز تهیه اسپرسو هلو خوشمزه و مخصوص با شیر و عسل

طرز تهیه اسپرسو هلو خوشمزه و مخصوص با شیر و عسل

طرز تهیه اسپرسو هلو اسپرسو هلو یک نوشیدنی شیک و مجلسی است که در لیوان یا جام های بلند سرو می شود. این نوشیدنی را می توان به عنوان میان وعده یا …

طرز تهیه موهیتو توت فرنگی خوشمزه و مخصوص کافی شاپی

طرز تهیه موهیتو توت فرنگی خوشمزه و مخصوص کافی شاپی

طرز تهیه موهیتو توت فرنگی موهیتو توت فرنگی یکی از انواع نوشیدنی های پرطرفدار بین المللی است که با مواد متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده این آموزش در ادامه با سایت …

طرز تهیه شربت آلو سیاه خوشمزه به روش سنتی

طرز تهیه شربت آلو سیاه خوشمزه به روش سنتی

طرز تهیه شربت آلو شربت آلو یکی از انواع نوشیدنی های خوشمزه و متفاوت است که در روزهای گرم تابستانی بسیار مناسب می باشد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله …

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.