طرز تهیه اسموتی توت فرنگی کافی شاپی فوق العاده خوشمزه

طرز تهیه اسموتی توت فرنگی

طرز تهیه اسموتی توت فرنگی با شیر و بستنی طرز تهیه اسموتی توت فرنگی با بستنی طرز تهیه اسموتی توت فرنگی و بستنی طرز تهیه اسموتی توت فرنگی و موز با بستنی طرز تهیه اسموتی توت فرنگی رژیمی اسموتی توت فرنگی با بستنی وانیلی مواد تشکیل دهنده اسموتی توت فرنگی عکس اسموتی توت فرنگی

اسموتی توت فرنگی یکی از انواع نوشیدنی های ساده و خوشمزه فصل بهار است که با ترکیبات متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه اسموتی توت فرنگی در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
موز۲ عدد متوسط
توت فرنگی۱۲ عدد
شیر سرد⅔ لیوان
بستنی وانیلی لیوانی۴ عدد

طرز تهیه اسموتی توت فرنگی

مرحله ۱: فریز کردن توت فرنگی

برای تهیه اسموتی توت فرنگی خوشمزه در ابتدای کار موز و توت فرنگی ها را درون فریزر قرار می دهیم تا نیمه منجمد شوند. پس از گذشت حدودا ۳۰ دقیقه میوه ها را از یخچال خارج کرده و پوست موزها را جدا می کنیم.

مرحله ۲: اضافه کردن مواد به میکسر

در این مرحله برگ های روی توت فرنگی ها را جدا کرده و آنها را درون میکسر می ریزیم. در ادامه موزها را خرد می کنیم و درون میکسر می ریزیم، سپس بستنی ها را به همراه شیر سرد به میکسر می افزاییم.

مرحله ۳: تنظیم شیرینی و غلظت اسموتی

در صورتی که بخواهیم اسموتی های شیرین تری داشته باشیم، می توانیم کمی شکر یا عسل نیز به میکسر اضافه کنیم. نکته دیگر اینکه اگر بخواهیم اسموتی غلظت کمتری داشته باشد می توانیم مقدار شیر را افزایش دهیم.

مرحله ۴: میکس‌کردن مواد و تزئین

در این مرحله مواد را به خوبی میکس می کنیم تا کاملا یکدست شوند، سپس درون لیوان های بزرگ می ریزیم. در صورت تمایل می توانیم مقداری موز و توت فرنگی را به صورت ریز خرد کنیم و درون اسموتی ها بریزیم.

خلاصه دستور اسموتی توت فرنگی

برای تهیه اسموتی توت فرنگی، ابتدا موز و توت فرنگی‌ها را در فریزر قرار می‌دهیم، پس از ۳۰ دقیقه پوست موز را جدا می‌کنیم. بعداً برگ‌های توت فرنگی را جدا کرده و همراه با موز خرد شده، بستنی و شیر سرد در میکسر می‌ریزیم. برای شیرین‌تر کردن، کمی شکر یا عسل اضافه کنیم و برای تنظیم غلظت هم می‌توانیم مقدار شیر را افزایش دهیم. در نهایت، مواد را به خوبی میکس کرده و در لیوان‌ها می‌ریزیم، سپس سرو می‌کنیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: انواع نوشیدنی
بروز رسانی توسط در دوشنبه 6 شهریور 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.