طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی خوشمزه به روش کافه ای

طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی

طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی و موز چند لایه نوتلا گلاسه توت فرنگی شیک توت فرنگی به انگلیسی شیر توت فرنگی

میلک شیک توت فرنگی یکی از نوشیدنی های خوشمزه و پرطرفدار امریکایی است که به عنوان یک نوشیدنی بین المللی شناخته می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی در ادامه با چیشی همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
توت فرنگی۲۵۰ گرم
شکر۲ قاشق غذاخوری
شیرنصف پیمانه
بستنی وانیلی۱ پیمانه
وانیل۱ پنس

طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی

مرحله اول

ابتدا توت فرنگی ها را می شوییم و آبکشی می کنیم، سپس کاسبرگ های روی توت فرنگی ها را به طور کامل جدا می کنیم. حالا توت فرنگی ها را به همراه شکر، شیر، بستنی وانیلی و وانیل داخل مخلوط کن یا میکسر می ریزیم و چند پالس می زنیم.

مرحله دوم

اگر به مخلوط کن یا میکسر دسترسی ندارید می توانید این نوشیدنی خوشمزه را به صورت دستی هم درست کنید. برای این منظور ابتدا توت فرنگی ها را با رنده متوسط رنده می کنیم و داخل یک کاسه می ریزیم. حالا باقی مواد را اضافه می کنیم.

مرحله سوم

مواد را خوب مخلوط می کنیم تا کاملا یکدست شوند سپس تا زمان سرو در یخچال قرار می دهیم. اگر می خواهید این نوشیدنی را به صورت رژیمی هم درست کنید می توانید شیر و شکر را حذف کنید و به جای آن نصف پیمانه شیر اضافه کنید.

مرحله چهارم

البته به این نکته توجه داشته باشید که بستنی و شکر باعث می شود که این نوشیدنی خیلی خوشمزه تر و دلپذیرتر شود. پس از اینکه میلک شیک آماده شد آنرا در لیوان های بزرگ می ریزیم و به دلخواه با توت فرنگی تازه یا خامه تزیین می کنیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: انواع نوشیدنی
بروز رسانی توسط در دوشنبه 12 اردیبهشت 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.