طرز تهیه میلک شیک آلبالو خوشمزه و مخصوص به روش کافی شاپی

طرز تهیه میلک شیک آلبالو

طرز تهیه میلک شیک آلبالو با شیر و بستنی xvc jidi ldg ad Hgfhg

میلک شیک آلبالو یکی از انواع نوشیدنی های خنک و پر انرژی فصل تابستان است، برای مشاهده این آموزش در ادامه با سایت تفریحی چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
آلبالو۱ پیمانه
بستنی وانیلی۲ عدد
شیر سرد۱ پیمانه
گلاب۱ قاشق غذاخوری

دستور تهیه میلک شیک آلبالو

مرحله اول

برای تهیه میلک شیک آلبالوی خوشمزه ابتدا هسته های موجود در آلبالوها را با دستگاه هسته گیر خارج می کنیم. در صورتی که دستگاه هسته گیر در دسترس نداشتیم می توانیم از یک خلال دندان برای خارج کردن هسته ها استفاده کنیم.

مرحله دوم

پس از اینکه هسته های آلبالو را خارج کردیم، آلبالوه را به مدت یک ساعت در فریزر قرار می دهیم تا نیمه منجمد شوند. در ادامه آلبالوهای نیمه منجمد را از فریزر خارج می کنیم و داخل دستگاه میکسر یا مخلوط کن می ریزیم.

مرحله سوم

در ادامه بستنی وانیلی را به همراه شیر سرد و گلاب اضافه می کنیم و تمام مواد را به خوبی میکس می کنیم تا کاملا یکدست شوند. حالا طعم نوشیدنی را تست می کنیم و در صورت تمایل مقداری عسل یا شکر اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

در صورتی که مخلوط کن یا میکسر در دسترس نداشته باشیم می توانیم آلبالو ها را به صورت ساطوری خرد کنیم یا اینکه با استفاده از رنده، رنده کنیم، سپس دسگر مواد را اضافه کنیم و با قاشق مواد را با هم مخلوط کنیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: انواع نوشیدنی
بروز رسانی توسط در دوشنبه 30 تیر 1399
  • منبع :
  • img from instagram.com/zahra.cookbook
مطالب مرتبط
طرز تهیه دمنوش به لیمو و آویشن خوشمزه با خواص فراوان

طرز تهیه دمنوش به لیمو و آویشن خوشمزه با خواص فراوان

طرز تهیه دمنوش به لیمو چای به لیمو خواض زیادی دارد: از جمله خواب آور شب، آرامبخش و ضد میگرن و سر درد، ضد تپش قلب و تقویت حافظه و ضد نفخ …

طرز تهیه آیس لته توت فرنگی خوشمزه و ساده به روش خانگی

طرز تهیه آیس لته توت فرنگی خوشمزه و ساده به روش خانگی

طرز تهیه آیس لته توت فرنگی آیس لته توت فرنگی یکی از انواع نوشیدنی های خوشمزه و بین المللی است که برای روزهای گرم تابستان بسیار مناسب می باشد، برای مشاهده آموزش …

طرز تهیه میلک شیک‌ شکلات و موز ساده به روش خانگی

طرز تهیه میلک شیک‌ شکلات و موز ساده به روش خانگی

طرز تهیه میلک شیک‌ شکلات و موز میلک شیک‌ شکلات و موز یکی از انواع نوشیدنی های خوشمزه و بین المللی است که طرفدارهای زیادی در سراسر جهان دارد، برای مشاهده آموزش …

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.