طرز تهیه آب هندوانه خانگی مجلسی و خوشمزه در منزل

طرز تهیه آب هندوانه

طرز تهیه آب هندوانه خانگی مجلسی خانگی آب هندوانه برای نوزاد چگونه هسته هندوانه را جدا کنیم

آب هندوانه یکی از پرطرفدارترین و خوشمزه ترین نوشیدنی های طبیعی در سراسر جهان می باشد، برای مشاهده این آموزش در ادامه با مجله آنلاین چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
هندوانه کوچک۱ عدد
خاک قند یا شکر۱ قاشق غذاخوری
یخ قالبیبه مقدار کافی

دستور تهیه آب هندوانه

مرحله اول

ابتدا هندوانه را به صورت شتری یا اسلایس برش می زنیم سپس تخمه های هندوانه را با یک خلال دندان خارج می کنیم. با این روش خیلی سریع تمام تخمه های هندوانه جدا می شوند و نیاز نیست زمان زیادی برای این کار بگذارید.

مرحله دوم

در ادامه پوست اضافی اسلایس های هندوانه را جدا می کنیم، سپس هندوانه های خرد شده را داخل میکسر یا مخلوط کن می ریزیم و چند پالس می زنیم تا حجم هندوانه ها کم شود و پایین تر بروند تا برای باقی مواد جا باز شود.

مرحله سوم

البته اگر میکسر یا مخلوط کن شما بزرگ و جادار است نیاز نیست این کار را انجام دهید. در ادامه پودر قند یا شکر را اضافه می کنیم و چند پالس می زنیم تا شکر به طور کامل در آب هندوانه حل شود. در آرخ یخ را اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

پس از اضافه کردن یخ دو دقیقه دیگر مواد را میکس می کنیم تا یخ به طور کامل پودر شود. حالا آب هندوانه را داخل لیوان های پایه بلند می ریزیم و به وسیله اسلایس های هندوانه، برش های لیمو ترش یا هر چیزی دیرگی به سلیقه خود تزیین کرده و سرو می کنیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: انواع نوشیدنی
بروز رسانی توسط در سه شنبه 20 خرداد 1399
  • منبع :
  • img from instagram.com/cafejiva

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.