طرز تهیه روغن جدا کننده کیک دست ساز به روش ساده و حرفه ای

طرز تهیه روغن جدا کننده کیک

طرز تهیه روغن جداکننده دست ساز نی نی سایت شیرینی پزی هانی شف چکار کنیم تا کیک به ته قالب نچسبد xvc jidi v yk  nh  kkni  d 

روغن جدا کننده کیک یکی از روغن های مهم برای پخت انواع شیرینی، کیک و نان می باشد، برای مشاهده این آموزش در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم روغن جدا کننده کیک
کره۵۰ گرم
آرد۵۰ گرم
روغن مایع۵۰ گرم (¼ پیمانه)

دستور تهیه روغن جدا کننده

مرحله اول

ابتدا کره را از یخچال خارج می کنیم تا هم دمای محیط شود، سپس داخل یک ظرف مناسب می ریزیم و چند دقیقه با دور متوسط همزن می زنیم. پس از اینکه رنگ کره کمی روشن شد آرد را به همراه روغن مایه به ظرف اضافه می کنیم.

مرحله دوم

حالا با دور تند همزن مواد را چند دقیقه مخلوط می کنیم تا حالتی شبیه خامه پیدا کند. پس از اینکه مواد حالت خامه ای پیدا کردند روغن جداکننده ما آماده است. حالا با قلمو داخل قالب مورد نظرمان را با روغن جدا کننده پوشش می دهیم.

مرحله سوم

سپس مایه کیک، نان یا شیرینی را داخل قالب می ریزیم. با استفاده از این روغن دیگر کیک های شما به هیچ وجه به قالب نمی چسبند و به راحتی از قالب جدا می شوند، ضمن اینکه می توانید این روغن را جایگزین کاغذ روغنی کنید.

مرحله چهارم

پس از اینکه از روغن جداکننده استفاده کردیم باقیمانده آنرا در ظرف شیشه ای می ریزیم و در یخچال نگهداری می کنیم. برای هر با استفاده چند دقیقه زودتر روغن را از یخچال خارج می کنیم تا کمی نرم شود و به راحتی بتوانیم آنرا داخل قالب استفاده کنیم.

چه امتیازی میدی؟
بروز رسانی توسط در دوشنبه 16 تیر 1399
  • منبع :
  • img from instagram.com/liana_pastry

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.