طرز تهیه کارامل ماکیاتو خوشمزه به روش کافی شاپی

طرز تهیه کارامل ماکیاتو

طرز تهیه کارامل ماکیاتو با قهوه فوری طرز تهیه کارامل ماکیاتو با دستگاه اسپرسوساز طرز تهیه کارامل ماکیاتو تصویری طرز تهیه کارامل ماکیاتو سرد قیمت کارامل ماکیاتو عکس کارامل ماکیاتو ترکیبات کارامل ماکیاتو طرز خوردن کارامل ماکیاتو

کارامل ماکیاتو یکی از انواع نوشیدنی های خوشمزه و ساده بین المللی است که معمولا در کافه ها سرو می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کارامل ماکیاتو در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۱ نفر
سس کارامل۳ قاشق غذاخوری
شیر پرچرب½ پیممانه
اسپرسو۱ شات

طرز تهیه کارامل ماکیاتو

مرحله اول

برای تهیه کارامل ماکیاتو خوشمزه ابتدای کار لیوان سرو را انتخاب می کنیم، سپس کارامل را درون آن می ریزیم. در ادامه شیر را درون یک قابلمه مناسب می ریزیم و قابلمه را روی حرارت ملایم قرار می دهیم.

مرحله دوم

حالا اجازه می دهیم شیر گرم شود. توجه داشته باشید شیر جوش نیاید بلکه در حد گرم شدن کفایت می کند. در ادامه شیر گرم را درون فرنج پرس یا فومر می ریزیم. در ادامه شیر را می زنیم تا فوم شیر درست شود.

مرحله سوم

در این مرحله برای درست کردن فوم شیر به روش دیگر در صورت وجود دستگاه اسپرسو ساز شیر سرد را درون پیجر می ریزیم، سپس با نازل دستگاه می زنیم تا شیر کف کرده، سپس فوم شیر درست شود.

مرحله چهارم

حالا شیر را در دو مرحله درون لیوان سرو می ریزیم، ابتدا فوم شیر را روی کارامل می ریزیم، سپس مابقی شیر را اضافه می کنیم. در ادامه اسپرسو را با دستگاه برقی یا موکاپات آماده می کنیم و به آرامی درون لیوان می ریزیم.

مرحله پنجم

دقت کنید اسپرسو را به آرامی درون لیوان سرو بریزید در غیر این صورت لایه ها از هم جدا نشده و موکیاتو یکدست می شود. در آخر این نوشیدنی کافی شاپی خوشمزه به صورت داغ سرو می کنیم. نوش جان.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: انواع نوشیدنی
بروز رسانی توسط در سه شنبه 26 بهمن 1400
مطالب مرتبط
طرز تهیه چای نعناع + مهم ترین خواص و مضرات این چای

طرز تهیه چای نعناع + مهم ترین خواص و مضرات این چای

طرز تهیه چای نعناع چای نعناع، نوشیدنی عطرآگین و خوش طعمی است که با هزاران سال سابقه در تمدن‌های مختلف، خود را به عنوان یکی از محبوب‌ترین دمنوش‌ها در جهان نشان داده …

طرز تهیه هات چاکلت خوشمزه و مخصوص به روش کافی شاپی

طرز تهیه هات چاکلت خوشمزه و مخصوص به روش کافی شاپی

طرز تهیه هات چاکلت هات چاکلت یا شکلات داغ یکی از نوشیدنی های دلپذیر و خوشمزه بین المللی است که به صورت گرم سرو می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله …

طرز تهیه موهیتو هندوانه سالم و خوشمزه به روش خانگی

طرز تهیه موهیتو هندوانه سالم و خوشمزه به روش خانگی

طرز تهیه موهیتو هندوانه موهیتو هندوانه یکی از انواع نوشیدنی های متفاوت و خوشمزه است که برای روزهای گرم تابستانی بسیار مناسب می باشد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله …

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.