طرز تهیه سالاد قارچ و ذرت فوق العاده خوشمزه و مجلسی

طرز تهیه سالاد قارچ و ذرت

سالاد قارچ و ذرت , طرز تهیه سالاد قارچ و ذرت , دستور پخت سالاد قارچ و ذرت

سالاد قارچ و ذرت یکی از انواع سالادهای خوشمزه رستورانی است که با مواد متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد قارچ و ذرت در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
قارچ۴۰۰ گرم
کنسرو ذرت۱ لیوان
هویج۱ عدد
جعفری۱ دسته کوچک
آب لیمو ترش۲ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی
پودر سیر و آویشنبه مقدار کافی

طرز تهیه سالاد قارچ و ذرت

مرحله اول

برای تهیه سالاد قارچ و ذرت خوشمزه ابتدا قارچ را به خوبی می شوییم، سپس درون آبکش قرار می دهیم تا آب اضافی اش به طور کامل خارج شود. در ادامه قارچ ها را به صورت ورقه ای یا نگینی یکدست خرد می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله یک تابه مناسب روی حرارت قرار داده و مقداری کره یا روغن اضافه می کنیم. در ادامه قارچ ورقه ای را به تابه اضافه کرده و به خوبی تفت می دهیم تا آب بیندازد، سپس تفت دادن را ادامه می دهیم تا قارچ ها به طور کامل سرخ شوند.

مرحله سوم

برای اینکه رنگ قارچ ها تغییر نکند و سفید بمانند، در حین تفت دادن می توانیم کمی آب لیمو ترش به آنها اضافه کنیم. پس از اینکه قارچ ها سرخ شدند، هویج ها را به صورت نگینی یا خلالی نازک خرد می کنیم.

مرحله چهارم

در این مرحله هویج خرد شده را به تابه اضافه کرده و به خوبی تفت می دهیم تا هویج نیز نرم شود. پس از اینکه هویج نرم شد، ذرت کنسروی را به تابه اضافه کرده و با دیگر مواد ترکیب می کنیم تا با هم یکدست شوند.

مرحله پنجم

ما در این آموزش از کنسرو ذرت استفاده کردیم. در صورت تمایل می توانیم ذرت را با کمی آب بپزیم تا کاملا نرم شود، سپس به دیگر مواد اضافه کنیم. در ادامه آب لیمو ترش را به تابه اضافه کرده و مواد را یک دقیقه دیگر تفت می دهیم.

مرحله ششم

در مرحله پایانی پودر سیر را به همراه آویشن و مقداری نمک و فلفل سیاه به تابه اضافه کرده و به خوبی تفت می دهیم تا به خورد سالاد بروند. در نهایت سالاد را به صورت گرم درون ظرف مورد نظرمان می کشیم و سرو می کنیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در شنبه 22 آبان 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.