طرز تهیه نان سیر با نان باگت خوشمزه و فوری به روش خانگی

طرز تهیه نان سیر با نان باگت

طرز تهیه نان سیر با نان باگت , دستور پخت نان سیر با نان باگت

نان سیر یکی از پیش غذا یا میان وعده های جذابی است که مورد استقبال خیلی از افراد در رستوران ها قرار گرفته است. نان سیر را می توان با نان های فانتزی در خانه به روش خیلی ساده تهیه کرد. در این دستور، نان سیر از سیر و سبزی های معطر تفت داده شده با کره و پنیر پیتزا در فر یا تستر تهیه می شود. این نان را می توان به عنوان میان وعده یا پیش غذا و در برخی موارد در کنار سالاد و سوپ سرو نمود. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه نان سیر با نان باگت در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم نان سیر با نان باگت
نان باگت فرانسویبه مقدار لازم
سیر۴ حبه
جعفری و ریحان و شوید ساطوریبه میزان دلخواه
کره۳ قاشق غذا خوری
پنیر پیتزابه مقدار لازم

طرز تهیه نان سیر با نان باگت

مرحله اول

برای تهیه نان سیر خوشمزه با نان باگت در ابتدای کار، سیر را ریز می کنیم. جعفری و شوید و ریحان و هر سبزی دیگری را ساطوری می کنیم. یک تابه برداشته و کره را درون تابه می ریزیم و روی حرارت قرار می دهیم تا کره ذوب شود.

مرحله دوم

سیر و سبزی ساطوری شده را به کره اضافه کرده و تفت می دهیم. نان باگت فرانسوی را با چاقوی اره ای برش می زنیم. از مواد روغنی روی برش نان ها می مالیم. روی آن را پنیر پیتزا می ریزیم. یک سینی فر برداشته و کف آن را کمی چرب می کنیم.

مرحله سوم

سپس نان ها را درون آن می چینیم و درون فر یا تستر نان ها را برشته می کنیم. حدود ۵ تا ۷ دقیقه کافی است که در فر با دمای ۲۰۰ درجه سانتی گراد قرار گیرد و برشته شود. وقتی پنیر روی نان ها ذوب شد، از فر خارج می کنیم. نان ها آماده سرو است.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در یکشنبه 9 خرداد 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.