طرز تهیه دسر رویال کرم، یک دسر جدید و بسیار لاکچری

طرز تهیه دسر رویال کرم

دسر رویال کرم , طرز تهیه دسر رویال کرم , دستور پخت دسر رویال کرم

دسر رویال کرم یکی از انواع دسرهای خوشمزه بین المللی است که بافت بسیار نرم و لطیفی دارد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دسر رویال کرم در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم دسر رویال کرم
دنت بیسکوئیتی۲ عدد
شیر عسلی½ لیوان
خامه صبحانه۵ قاشق غذاخوری
شیر۱ لیوان
ژلاتین۵ قاشق غذاخوری
آب سرد۱۰ قاشق غذاخوری
بیسکوئیت اوریو۱۰ عدد
موز۱ عدد

طرز تهیه دسر رویال کرم

مرحله اول

برای تهیه دسر رویال کرم ابتدا پودر ژلاتین را به همراه آب سرد داخل یک کاسه کوچک با هم ترکیب می کنیم و کنار می گذاریم تا ژلاتین حالت اسفنجی پیدا کند. در ادامه کاسه روی به روش بن ماری روی بخار آب کتری یا سماور قرار می دهیم.

مرحله دوم

حالا باید اجازه دهیم ژلاتین به طور کامل درون آب حل شده و حالتی شفاف پیدا کند. در ادامه دنت بیسکوئیتی را به همراه خامه داخل یک کاسه بزرگ می ریزیم، سپس با چنگال به خوبی هم می زنیم تا یکدست شوند.

مرحله سوم

در این مرحله شیر را داخل یک قابلمه مناسب می ریزیم و روی حرارت قرار می دهیم تا به خوبی گرم شود، سپس نصف شیر را به ژلاتین اضافه می کنیم و شیر عسلی (درست کردن شیر عسلی خونگی) را به باقیمانده شیر اضافه کرده و ترکیب می کنیم.

مرحله چهارم

حالا مخلوط شیر و شیر عسلی را کم کم به مخلوط دنت بیسکوئیتی اضافه کرده و با قاشق مخلوط می کنیم تا یکدست شوند، سپس مواد را به دو قسمت تقسیم می کنیم. حالا نصف مواد را به کاسه حاوی شیر و ژلاتین اضافه می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله مواد را ترکیب می کنیم تا یکدست شوند، سپس مایه به دست امده را درون قالب مورد نظرمان می ریزیم و به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه در یخچال قرار می دهیم تا ببندد. توجه داشته باشید که دسر نباید در یخچال خیلی سفت شود.

مرحله ششم

پس از اینکه دسر نیم بند شد، یک ردیف موز و بیسکوئیت اوریو (آموزش درست کردن بیسکوئیت اوریو در خانه) روی آن می چینیم، سپس باقیمانده دسر را روی آن می ریزیم و به صورت یکدست صاف می کنیم.

مرحله هفتم

در این مرحله قالب را مجددا درون یخچال قرار می دهیم تا به خوبی خودش را بگیرد. حدودا به ۵ ساعت زمان برای آماده شدن دسر نیازمندیم. در پایان دسر را از یخچال خارج کرده، سپس کناره های آنرا با چاقو آزاد می کنیم و در ظرف مورد نظرمان بر می گردانیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: انواع دسر
بروز رسانی توسط در یکشنبه 11 مهر 1400
مطالب مرتبط
طرز تهیه بستنی زمستانی خوشمزه و ساده به روش سنتی

طرز تهیه بستنی زمستانی خوشمزه و ساده به روش سنتی

طرز تهیه بستنی زمستانی بستنی زمستانی نوعی بستنی خوشمزه و پرطرفدار است که به دلیل اینکه خنک نیست در فصل زمستان سرو می شود، برای مشاهده این اموزش در ادامه با پورتال …

طرز تهیه فالوده سیب با خواص فراوان با طعم گلاب و زعفران

طرز تهیه فالوده سیب با خواص فراوان با طعم گلاب و زعفران

طرز تهیه فالوده سیب پالوده یا فالوده سیب یکی از انواع دسرهای بسیار خوشمزه و سالم ایرانی است که با طعم های بسیار متنوعی تهیه می شود. این دسر خوشمزه از دسرهای …

طرز تهیه ماقوت بستنی خوشمزه و مخصوص با طعم زعفرانی

طرز تهیه ماقوت بستنی خوشمزه و مخصوص با طعم زعفرانی

طرز تهیه ماقوت بستنی ماقوت یک دسر مشابه ژله است که با پودر نشاسته ذرت و ژلاتین سفت می شود. ماقوت یک دسر قدیمی و پرطرفدار است. در این دستور، طرز تهیه …

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.