طرز تهیه میلک شیک شکلات خوشمزه و کلاسیک امریکایی

طرز تهیه میلک شیک شکلات

طرز تهیه شیک شکلات و موز شکلاتی کلاسیک شکلات داغ شکلات گلاسه تلخ مغز گردو پسته

میلک شیک شکلات یکی از نوشیدنی های خوشمزه و مقوی در سراسر جهان است که به عنوان یک نوشیدنی بین المللی شناخته می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه میلک شیک شکلات در ادامه با چیشی همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ نفر
شیر۱ فنجان
بستنی وانیلی۴ اسکوپ
شکلات۱ قاشق غذاخوری
پودر کاکائو۱ قاشق غذاخوری

طرز تهیه میلک شیک شکلاتی

مرحله اول

اگر در منزل مخلوط کن یا میکسر دارید می توانید خیلی ساده شیر را به همراه بستنی وانیلی و پودر کاکائو داخل مخلوط کن یا میکسر بریزید و چند پالس بزنید تا مواد با هم ترکیب شوند و مایعی سفت و یکدست به دست بیاید.

مرحله دوم

در این مرحله میلک شیک آماده شده را داخل ۲ عدد لیوان بزرگ بریزید سپس شکلات را داخل میکسر بریزید و چند پالس کوتاه بزنید تا شکلات به صورت یکدست خرد شود. حالا از شکلات برای تزیین روش میلک شیک استفاده کنید.

مرحله سوم

اگر مخلوط کن یا میکسر ندارید یک کاسه جادار انتخاب کنید و شیر را به همراه بستنی وانیلی و پودر کاکائو به خوبی مخلوط کنید تا کاملا یکدست شوند. برای مخلوط کردن می توانید از هم زدن دستی یا قاشق استفاده کنید.

مرحله چهارم

پس از اینکه مواد با هم یکدست شدند، آنها را داخل لیوان می ریزیم، سپس شکلات را با کارد خرد می کنیم و برای تزیین استفاده می کنیم. اگر میلک شیک را با طعم شیرین تر دوست دارید می توانید به مقدار دلخواه شکر هم اضافه کنید.

مرحله پنجم

برای تزیین میلک شیک شکلاتی علاوه بر شکلات خرد شده می توانید از مواد بسیار متنوعی نسبت به سلیقه خود استفاده کنید. مثلا مانند آیس پک از موز حلقه شده یا انواع مغز ها مثل مغز گردو، مغز پسته و .. استفاده کنید.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: انواع نوشیدنی
بروز رسانی توسط در جمعه 1 مرداد 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.