طرز تهیه هات داگ تنوری خوشمزه با سس مخصوص رستورانی

طرز تهیه هات داگ

طرز تهیه هات داگ تنوری , هات داگ سوخاری مرغ ,  هات داگ در سولاردم با نان لواش , xvc jidi ihj nh 

هات داگ یکی از انواع ساندویچ های بین المللی و بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است، برای مشاهده این آموزش آشپزی فوری در ادامه با سایت تفریحی چی شی همراه باشید.

همچنین ببینید : طرز تهیه سوسیس بندری اصل مثل بیرون به روش خوزستانی

مواد لازم برای ۴ نفر
سوسیس هات داگ۴ عدد
پنیر پیتزا۱۰۰ گرم
نان باگت۴ عدد
قارچ۲۰۰ گرم
گوجه فرنگی (اختیاری)۲ عدد
خیار شور (اختیاری)۸ عدد
سس فرانسوی۲ قاشق غذاخوری
روغن و آویشنبه مقدار کافی

دستور پخت هات داگ

مرحله اول

ابتدا روی سوسیس ها به صورت مارپیچ با یک کارد تیز برش ایجاد می کنیم تا زمان سرخ کردن مغز پخت شوند. حالا یک تابه مناسب روی حرارت قرار می دهیم و باید به اندازه ای روغن داخل تابه بریزیم که هات داگ ها داخل روغن شناور باشند.

مرحله دوم

با این روش هات داگ ها پفکی و بزرگ می شوند ولی خب چون ریختن این اندازه روغن به صرفه نیست می توانید هات داگ ها را به صورت معمولی در روغن کم سرخ کنید. پس از اینکه هات داگ سرخ شد چند قطره آب داخل تابه می اندازیم و درب آن را می گذاریم تا بخار ایجاد شود.

مرحله سوم

با این کار هات داگ ما حجیم و مثل هات داگ های خیابانی پفکی می شود. حالا داخل نان های باگت مقداری سس فرانسوی یا هر نوع سس دیگری به دلخواه می زنیم و سوسیس هات داگ سرخ شده را داخل نان قرار می دهیم.

همچنین ببینید : طرز تهیه همبرگر معمولی رستورانی خوشمزه و مخصوص مک دونالد

مرحله چهارم

داخل ساندویچ هات داگ به جز سوسیس و سس چیز دیگری وجود ندارد اما اگر دوست داشته باشید می توانید مقداری گوجه فرنگی و خیارشور خرد شده به همراه چیپس سیب زمینی خلالی نیز داخل ساندویچ خود قرار دهید.

مرحله پنجم

حالا ساندویچ ما اماده است و باید قارچ و پنیر را اماده کنیم. ابتدا قارچ را خرد می کنیم و به همراه کمی روغن تفت می دهیم تا آب اضافی شا تبخیر شود، سپس پنیر را اضافه می کنیم و کمی تفت می دهیم تا پنیر به طور کامل ذوب شود.

مرحله ششم

حالا قارچ و پنیر را داخل نان باگت روی هات داگ می ریزیم و ساندویچ را به صورت داغ سرو می کنیم. البته اگر می خواهید هات داگ را به روش تنوری سرو کنید باید قارچ را تفت دهید و به همراه پنیر روی ساندویچ بریزید.

همچنین ببینید : طرز تهیه فلافل خوشمزه و مخصوص رستورانی به روش آبادانی

مرحله هفتم

ساندویچ  هات داگ اماده شده را به مدت ۱۵ دقیقه داخل فر با حرارت ۱۸۰ درجه سانتیگراد قرار می دهیم تا پینر ذوب شود، سپس گریل را چند دقیقه روشن می کنیم تا پنیر روی ساندویچ طلایی شود، سپس سرو می کنیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در چهارشنبه 28 خرداد 1399
  • منبع :
  • img from instagram.com/freshstationexpress
مطالب مرتبط
طرز تهیه بشقاب سبزیجات رژیمی خوشمزه به روش رستورانی

طرز تهیه بشقاب سبزیجات رژیمی خوشمزه به روش رستورانی

طرز تهیه بشقاب سبزیجات رژیمی بشقاب سبزیجات رژیمی از ترکیب سبزیجات مختلف که در تابه یا فر پخته شده است بدست می آید. در این دستور، پیاز و سیر و قارچ و …

طرز تهیه خورش ترشی گورما خوشمزه و مخصوص ارومیه

طرز تهیه خورش ترشی گورما خوشمزه و مخصوص ارومیه

طرز تهیه خورش ترشی گورما این خورش، یک خورش اصیل ایرانی است که مربوط به استان اردبیل است. این خورش به خورش چشم بلبلی نیز معروف است که از ترکیب گوشت خورشتی …

طرز تهیه پیراشکی با نان تست خوشمزه و فوری در ساندویچ ساز

طرز تهیه پیراشکی با نان تست خوشمزه و فوری در ساندویچ ساز

طرز تهیه پیراشکی نان تست پیراشکی، یکی از غذا های ملی روسیه است که نامی عمومی هم برای غذاهای پخته یا سرخ‌ شده‌ای که با مواد متنوعی پر شده‌اند، نیز می ‌باشد. …

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.