طرز تهیه کوکتل لیمو و نعناع خوشمزه و مخصوص کافی شاپی

طرز تهیه کوکتل لیمو

کوکتل لیمو , طرز تهیه کوکتل لیمو , طرز تهیه کوکتل لیمو کوکتل کوبایی کوکتل با میوه بی الکل

کوکتل نعنا لیمو یکی از جذاب ترین و محبوب ترین نوشیدنی های جهان مخصوصا برای فصل گرماست، دلیل این موضوع هم ویژگی خاص این نوشیدنی در کاهش و رفع تشنگی می باشد.که این موضوع نیز بخاطر عناصر تشکیل دهنده در تهیه این نوشیدنی می باشد که همه آنها کمک ویژه ای برای رفع تشنگی در انسان می کند. موهیتو به عنوان نماد طراوت در بین نوشیدنی ها است. استفاده از نعناع و لیمو در این نوشیدنی این ویژگی خاص را به آن داده است. این نوشیدنی با ویژگی های خاصی که دارد در عین حال در روش تهیه بسیار ساده و آسان است و به راحتی می توان آن را در منزل تهیه و سرو کرد.

مواد لازم کوکتل لیمو
لیمو ترش۳ عدد
نعناع۲۰ برگ
یخنصف پیمانه
آب گازدار یا آب معمولییک و نیم پیمانه
شکر یا عسل۳ قاشق غذا خوری

طرز تهیه کوکتل لیمو

مرحله اول

برای تهیه کوکتل لیمو خوشمزه و مخصوص در ابتدای کار، لیمو ها را می ‌شوییم. سر و ته آن را با چاقو برش می ‌زنیم و لیمو را به صورت حلقه های باریک برش می زنیم. سپس هسته های آنها را جدا می ‌کنیم. لیمو ها را درون ظرفی می ریزیم.

مرحله دوم

برگ‌ های نعنا را به آن اضافه کرده و با هم ترکیب می کنیم و با یک وسیله ی آن را یکم می کوبیم شکر یا عسل را اضافه می کنیم و دوباره خوب ترکیب می‌ کنیم. کمی از مواد را داخل لیوان می ‌ریزیم. یخ را به آن اضافه می کنیم.

مرحله سوم

در نهایت آب گازدار روی آن می ‌ریزیم و با برش های لیمو و برگ نعناع آن را تزئین می کنیم. می‌ توانیم مقدار شکر را بیشتر کنیم. می‌توانیم نعنا را کاملا خرد کنیم. بهتر است از اب گاز دار استفاده شود، چون طعم موهیتو را عالی می ‌کند.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: انواع نوشیدنی
بروز رسانی توسط در دوشنبه 25 مرداد 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.