طرز تهیه دسر نارگیلی خوشمزه و مخصوص به روش رستورانی

طرز تهیه دسر نارگیلی

 طرز تهیه دسر کرم نارگیلی میوه ای نارگیلی با پودر نارگیل چی میشه درست کرد دسر نارگیلی ترکیه دسر نارگیلی شکلاتی انواع دسر نارگیلی

دسر نارگیلی یک دسر ساده با مواد داخل خانه است. این دسر از ژلاتین و شیر تهیه می شود و به خاطر وجود نارگیل، بافت خوبی به دسر می دهد. این دسر را می توان در قالب های تک نفره تهیه کرد و در مهمانی ها یا جشن های تولد استفاده نمود. این دسر از خانواده دسر های ژله ای و شیری است که طعم فوق العاده ای دارد.

مواد لازم دسر نارگیلی
شیر۳ پیمانه
شکر۱ پیمانه
آبنصف پیمانه
خامه پاکت صورتی۲۰۰ گرم
پودر ژلاتین۳ قاشق عذا خوری
پودر نارگیل۳ قاشق غذا خوری
نشاسته ذرت۴ قاشق غذا خوری
وانیلنصف قاشق چای خوری

دستور تهیه دسر نارگیلی

مرحله اول

برای تهیه دسر نارگیلی ابتدا پودر نارگیل را داخل میکسر می ریزیم. سپس دو پالس می زنیم تا پودر نارگیل ریز تر شود. پودر ژلاتین را در یک کاسه با کمی آب سرد مخلوط می کنیم. سپس روی بخار کتری قرار می دهیم تا ژلاتین حل شود و شفاف شود.

مرحله دوم

سپس در یک قابلمه، شیر و شکر و نشاسته ذرت و پودر وانیل را با هم مخلوط می کنیم. سپس روی حرارت قرار می دهیم و مدام هم می زنیم تا کمی غلیظ شود. سپس حرارت را خاموش می کنیم. ژلاتین حل شده را به مواد شیری مخلوط می کنیم.

مرحله سوم

سپس می گذاریم کمی از دما بیفتد. سپس خامه و پودر نارگیل و پودر وانیل را اضافه می کنیم. مواد را با هم مخلوط می کنیم تا یکدست شود. کف یک قالب را چر بکرده و مواد را درون قالب می ریزیم و درون یخچال به مدت سه ساعت قرار می دهیم تا دسر خودش را بگیرد.

مرحله چهارم

سپس با چاقو کناره های دسر را از قالب جدا می کنیم و در ظرف مناسب بر می گردانیم. در ادامه روی دسر را با پودر نارگیل آسیاب شده به سلیقه خود تزیین می کنیم. برای تزیین دسر، از برش خمیر فوندانت می توان استفاده کرد.

مطالب پیشنهادی

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: انواع دسر
بروز رسانی توسط در شنبه 30 اسفند 1399

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.