طرز تهیه همبرگر با تن ماهی یک غذای خوشمزه و جدید

طرز تهیه همبرگر با تن ماهی

طرز تهیه همبرگر با تن ماهی , غذا با تن ماعی

اگر تمایل دارید که در وعده های غذایی خود تنوعی متفاوت ایجاد نمایید ما امروز برایتان یک پیشنهاد ویژه داریم. “تن برگر” یک غذای فوق العاده خوشمزه و خاص میباشد و که از ترکیب تن ماهی با مواد و ادویه های خوش طعم و عطر به شکل و ظاهر همبرگر به دست میآید. تن ماهی منبعی غنی از پروتئین و ویتامین های مختلف است، و خواص زیادی برای سلامتی بدن دارد. پیشنهاد میکنیم این غذا را به عنوان یک ناهار یا شام خاص برای خانواده خود تهیه کنید و اطمینان داشته باشید که عزیزان شما با طعم لذیذ این غذا شگفت زده خواهند شد و شما را برای پخت دوباره آن مجاب خواهند کرد.

مواد لازم همبرگر تن ماهی
تن ماهی2 عدد
نان تست2 عدد
تخم مرغ1 عدد
سس مایونز1 قاشق غذاخوری
سیر1 قاشق چایخوری
لیمو ترش½ لیمو
پیازچه1 قاشق غذاخوری
پودر سیر1 قاشق چایخوری
آویشن1 قاشق چایخوری
پودر پاپریکا1 قاشق چایخوری
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی
مواد لازم پیاز کاراملی
پیاز3 عدد
شکر قهوه ای1 قاشق غذاخوری
کره1 قاشق چایخوری
مواد لازم سس برگر
سس مایونز2 قاشق غذاخوری
سس کچاپ1 قاشق چایخوری
سکره سفید½ قاشق چایخوری
خیارشور4 عدد

طرز تهیه همبرگر با تن ماهی

مرحله اول

در مرحله اول تخم مرغ را شکسته و به همراه مایونز درکاسه ای بریزید. سپس نصف یک لیموترش تازه را به همراه نمک و فلفل روی مواد ریخته و هم بزنید. برای خوشمزه تر شدن تن برگر میتوانید از پودرپاریکا، پودرسیر و آویشن نیز استفاده نمایید.

مرحله دوم

تمام مواد را با یکدیگر ترکیب نموده تا عطر ادویهها به خورد مایه برود. در این مرحله، دو عدد نان تست برشته شده را در ظرفی جدا رنده نمایید. سپس آن را به همراه تن ماهی و پیازچه به مایه تخم مرغ افزوده و خوب هم بزنید.

مرحله سوم

مدت کمی مایه را استراحت دهید تا مواد به خورد یکدیگر بروند. توصیه میشود تن ماهی را قبل از مصرف به مدت 20 دقیقه در آب جوش بجوشانید. مواد را به شکل برگر درآورید. تابهای را روی گاز قرارداده و کف آن را چرب کنید.

مرحله چهارم

مایه تن ماهی و تخم مرغ را به شکل برگر درون تابه قرار داده و هر طرف آن را به مدت 2 الی 3 دقیقه با حرارت ملایم سرخ نمایید. در این مرحله، برای تهیه پیاز کاراملی، تابه ای را روی گاز قرار داده، پیاز نگینی یا رنده شده را در تابه می ریزیم.

مرحله پنجم

سپس با مقداری آب و روغن تفت دهید. هنگامی که پیازها نرم شدند، به آن کره را افزوده و پس از مدت زمان 10 دقیقه شکر قهوهای را درون تابه بریزیدو هم بزنید. اجازه دهید تا مواد حدود 15 دقیقه روی حرارت باقی بمانند.

مرحله ششم

در کاسه ای متوسط خیارشور رنده شده را به همراه سس کچاپ و مایونز ریخته و به آن سرکه سفید را نیز اضافه نمایید. در ادامه مواد سس را خوب با یکدیگر ترکیب کرده تا طعم ها به خورد یکدیگر بروند و به خوبی ترکیب شوند.

مرحله هفتم

در مرحله آخر نان های برگر را باز کنید، در آن به ترتیب در لایه زیرین سس را افزوده و ریحان و برگر را روی آن قرار دهید. خیارشور و پیاز کاراملی را نیز روی برگر ها بگذارید و نان را ببندید. تن برگر شما آماده است، میتوانید آن را به همراه خانواده میل نمایید.

مطالب پیشنهادی

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در دوشنبه 27 بهمن 1399
مطالب مرتبط
طرز تهیه فرنچ تست شکلاتی خوشمزه به روش کافه ای

طرز تهیه فرنچ تست شکلاتی خوشمزه به روش کافه ای

طرز تهیه فرنچ تست شکلاتی فرنچ تست شکلاتی یکی از انواع خوراکی های خوشمزه و بین المللی است که برای وعده صبحانه بسیار مناسب می باشد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله …

طرز تهیه نان هندی ساده و خوشمزه به روش سنتی

طرز تهیه نان هندی ساده و خوشمزه به روش سنتی

طرز تهیه نان هندی نان هندی یکی از انواع نان های سنتی و خوشمزه کشور هند است که با دستورهای متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله …

طرز تهیه حلوای پسته ساده و خوشمزه به روش تبریزی

طرز تهیه حلوای پسته ساده و خوشمزه به روش تبریزی

طرز تهیه حلوای پسته حلوای پسته یکی از انواع حلواهای خوشمزه و جذاب است که مناسب پذیرایی در محفل های خاص می باشد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز …

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.