طرز تهیه سس همبرگر خوشمزه و مخصوص به روش رستورانی

طرز تهیه سس همبرگر

طرز تهیه سس همبرگر مک دونالد شب چره برای ساندویچ با قارچ خوشمزه زرد xvc jidi ss ilfv v

سس همبرگر همانطور که از نامش مشخص است یک سس دست ساز خوشمزه برای سرو در کنار همبرگر می باشد، برای مشاهده این آموزش در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم سس همبرگر
سس مایونز۳ قاشق غذاخوری
سس خردل۱ قاشق چایخوری
سس کچاپ۲ قاشق غذاخوری
خیار شور۲ عدد متوسط
پودر پیاز۱ قاشق چایخوری
پیاز½ پیاز متوسط
پودر سیر½ قاشق چایخوری
پودر آویشن۱ قاشق چایخوری
فلفل قرمز½ قاشق چایخوری
فلفل سیاه½ قاشق چایخوری

دستور تهیه سس همبرگر

مرحله اول

برای تهیه سس همبرگر رستورانی ابتدا سس مایونز را به همراه سس خردل و سس کچاپ داخل یک کاسه مناسب می ریزیم و با هم مخلوط می کنیم تا کاملا یکدست شوند، سپس پیاز را رنده می کنیم و به کاسه اضافه می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله خیارشورها را نیز با رنده ریز رنده می کنیم و به کاسه حاوی دیگر مواد اضافه می کنیم. در ادامه پودر پیاز را به همراه پودر سیر، پودر آویشن، فلفل قرمز و فلفل سیاه اضافه می کنیم و مواد را با هم به خوبی ترکیب می کنیم.

مرحله سوم

اگر دوست دارید سس همبرگ شما طعمی تند و تیزتر داشته باشد می توانید یا مقدار فلفل قرمز را افزایش دهید یا اینکه یک تکه کوچک زنجبیل تازه را رنده کنید و به سس اضافه کنید، البته می توانید از پودر زنجبیل هم استفاده کنید.

مرحله چهارم

حالا سس ما آماده است فقط باید استراحت کند تا طعم ها با هم ترکیب شوند، برای این منظور روی کاسه حاوی سس را با سلفون می پوشانیم و حداقل به مدت ۲ ساعت در یخچال قرار می دهیم تا سس به خوبی جا بیفتد.

نکات تهیه سس همبرگر

همبرگر خانگی

توصیه می کنیم برای اینکه از این سس خوشمزه بیشترین لذت را ببرید حتما آنرا به همراه همبرگر دست ساز خانگی سرو کنید. در صورتی که تمایل دارید همبرگر را در منزل درست کنید پیشنهاد می کنیم مطلب زیر را مطالعه بفرمایید.

چه امتیازی میدی؟
بروز رسانی توسط در پنج شنبه 16 مرداد 1399
  • منبع :
  • img from instagram.com/ashpazi_khebreha

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.