طرز تهیه بستنی انبه خوشمزه و مخصوص کافه ای بدون ثعلب

طرز تهیه بستنی انبه

طرز تهیه بستنی انبه در 5 دقیقه بدون ثعلب شف طیبه خانگی بدون خامه xvc jidi fsjkd hkfi

بستنی انبه یکی از انواع بستنی های خوشمزه بین المللی است که با مواد متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده این آموزش در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم بستنی انبه
انبه رسیده۱ عدد بزرگ
آب لیمو ترش۴  قاشق غذاخوری
خلال پسته۲ قاشق غذاخوری
بستنی لیوانی وانیلی۱ عدد
برگ نعنا۲ عدد

دستور تهیه بستنی انبه

مرحله اول

برای تهیه بستنی انبه خوشمزه ابتدا پوست انبه را به آرامی جدا می کنیم، سپس انبه را از وسط نصف می کنیم و هسته آنرا خارج می کنیم. در ادامه گوشت میوه را به صورت حبه ای خرد می کنیم و داخل یک ظرف مناسب می ریزیم.

مرحله دوم

در این مرحله ظرف حاوی انبه را به مدت یک شب داخل فریزر قرار می دهیم، پس از اینکه انبه ها به خوبی یخ زدند، ظرف را از فریزر خارج می کنیم. در ادامه بستنی وانیلی را به همراه آب لیمو ترش و برگ نعنا به میکسر یا مخلوط کن اضافه می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله انبه یخ زده را نیز به میکر یا مخلوط کن اضافه می کنیم و مواد را چند دقیقه میکس می کنیم تا کاملا یکدست شوند. پس از اینکه مواد بستنی یکدست شدند درب میکسر را باز می کنیم و خلال پسته را اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

حالا مجددا مواد را چند دقیقه میکس می کنیم تا خلال پسته با بستنی ترکیب شود. در ادامه مایه بستنی را داخل یک ظرف درب دار می ریزیم و در فریزر قرار می دهیم. پس از گذشت ۲ تا ۴ ساعت بستنی ما آماده سرو است.

نکات تهیه بستنی انبه

چرا بستنی کشدار نیست

دلیل اینکه این نوع بستنی کشدار نیست این است که در مواد آن از ثعلب استفاده نشده است. ثعلب نوعی آرد گیاهی است که از ترکیب ریشه های چند گیاه تهیه می شود. در صورتی که می خواهید بستنی را به صورت کشدار درست کنید حتما از ثعلب استفاده کنید.

خواص انبه

انبه یکی از میوه های پر طرفدار گرمسیری است که خواص بسیاری برای سلامتی بدن و درمان انواع بیماری ها دارد. در صورتی که تمایل دارید به صورت کامل با خواص و مضرات این میوه خوشمزه آشنا شوید، توصیه می کنیم مقاله زیر از دست ندهید.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: انواع دسر
بروز رسانی توسط در یکشنبه 26 مرداد 1399
  • منبع :
  • img from instagram.com/foods.arezoo

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.