طرز تهیه میلک شیک تیرامیسو ساده به روش کافی شاپی

طرز تهیه میلک شیک تیرامیسو

طرز تهیه میلک شیک تیرامیسو , دستور تهیه میلک شیک تیرامیسو

میلک شیک تیرامیسو یکی از انواع نوشیدنی های جدید و بسیار مقوی ایتالیایی است که با ترکیبات متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه میلک شیک تیرامیسو در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۲ تا ۳ نفر
بستنی وانیلی۶ اسکوپ
پنیر خامه ای۲ قاشق غذاخوری
خامه قنادی۱۰۰ گرم
بیسکویت لیدی فینگر۱۰ عدد
پودر قهوه یا نسکافه۲ قاشق غذاخوری
شیر۱ لیوان
سس شکلات و پودر قهوهبرای تزیین

طرز تهیه میلک شیک تیرامیسو

مرحله اول

برای تهیه میلک شیک تیرامیسوی خوشمزه در ابتدای کار شیر را به همراه پنیر خامه ای، اسکوپ های بستنی وانیلی، پودر نسکافه یا قهوه و بیسکویت های لیدی فینگر درون میکسر یا مخلوط کن می ریزیم.

مرحله دوم

در این مرحله چند پالس می زنیم و مواد را به خوبی میکس می کنیم تا کاملا یکدست شوند. اگر می خواهید نوشیدنی را سریعا بعد از آماده شدن سرو کنید، حتما از شیر کاملا خنک برای تهیه آن استفاده کنید.

مرحله سوم

نکته دیگر اینکه اگر بیسکویت لیدی فینگر در دسترس نداشته باشیم می توانیم از بیسکویت های دیگر یا حتی کیک اسفنجی خرد شده استفاده کنیم. در ادامه خامه قنادی را درون یک ظرف استیل می ریزیم.

مرحله چهارم

حالا با دور تند همزن چند دقیقه خامه را مخلوط می کنیم تا به طور کامل فرم بگیرد و در صورتی که کاسه را برگردانیم از درون کاسه بیرون نریزد. در ادامه مقداری سس شکلاتی داخل دیواره های لیوان های سرو می ریزیم.

مرحله پنجم

در این مرحله مقداری پودر قهوه درون لیوان ها می پاشیم، سپس مواد میکس شده را درون آنها می ریزیم. در نهایت مقداری خامه فرم گرفته روی میلک شیک ها می ریزیم و با سس شکلاتی و بیسکویت تزیین می کنیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: انواع نوشیدنی
بروز رسانی توسط در دوشنبه 19 دی 1401
مطالب مرتبط
طرز تهیه اسموتی موز خوشمزه و مقوی به روش کافی شاپی

طرز تهیه اسموتی موز خوشمزه و مقوی به روش کافی شاپی

طرز تهیه اسموتی موز اسموتی موز یکی از نوشیدنی های سالم و بسیار مقوی بین المللی است که با مواد متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده این آموزش در ادامه با سایت …

طرز تهیه چای زنجبیل + خواص و مضرات این چای

طرز تهیه چای زنجبیل + خواص و مضرات این چای

طرز تهیه چای زنجبیل سلام به دوستداران وبسایت آموزشی چی‌شی! در این مقاله قصد داریم به سراغ یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های سلامتی برویم: چای زنجبیل. یادگیری طرز تهیه چای زنجبیل و نحوه استفاده …

طرز تهیه چای آلبالو خانگی خوشمزه و طبیعی در منزل

طرز تهیه چای آلبالو خانگی خوشمزه و طبیعی در منزل

طرز تهیه چای آلبالو چای آلبالو یکی از نوشیدنی های خوشمزه و طبیعی است که فواید بسیار برای سلامتی بدن دارد، برای مشاهده این آموزش در ادامه با چیشی همراه باشید. همچنین ببینید : …

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.