طرز تهیه دسر مارس و اوریو خوشمزه و ساده به روش خانگی

طرز تهیه دسر مارس و اوریو

طرز تهیه دسر مارس و اوریو , دستور پخت دسر مارس و اوریو

دسر مارس و اوریو یکی از انواع دسرهای خوشمزه و بین المللی است که طرفدارهای زیادی دارد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دسر مارس و اوریو در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم طبقه اول
تی تاب شکلاتی۵ عدد
مواد لازم طبقه دوم
خامه صبحانه۱۵۰ گرم
پودر خامه۳ قاشق غذاخوری
مواد لازم طبقه سوم
بیسکویت پتی بور۱ بسته
شیربه مقدار کافی
مواد لازم طبقه چهارم
بیسکویت اوریو۱ بسته
مواد لازم طبقه اخر
خامه صبحانه۱۵۰ گرم
شکلات مارس۳ عدد

طرز تهیه دسر مارس و اوریو

مرحله اول

برای تهیه دسر مارس و اوریو خوشمزه در ابتدای کار برای طبقه اول دسر تی تاپ ها را از وسط نصف کرده و درون ظرف مورد نظرمان کنار هم می چینیم. حالا برای طبقه دوم دسر خامه صبحانه را درون یک کاسه مناسب می ریزیم.

مرحله دوم

در ادامه پودر خامه را به کاسه اضافه کرده و با دور تند همزن برقی به خوبی هم می زنیم تا حجم خامه دو برابر شود. حالا نصف مایه را به صورت یکنواخت روی تی تاپ ها ریخته و با لیسک پخش کاملا می کنیم.

مرحله سوم

حالا بیسکویت های پتی بور را درون شیر فرو برده تا مرطوب شوند، سپس یک لایه به صورت مرتب روی مایه می چینیم. در ادامه مابقی مایه خامه ای را روی بیسکویت ها ریخته و به صورت یکدست پخش می کنیم.

مرحله چهارم

در ادامه بیسکویت های اوریو را همچنین با شیر خیس کرده و با فاصله از هم روی مایه می چینیم. حالا برای لایه آخر خامه را درون یک قابلمه مناسب ریخته و روی حرارت ملایم قرار می دهیم تا خامه گرم و روان شود.

مرحله پنجم

زمانی که اطراف خامه حباب های ریزی ایجاد شد، شکلات های مارس را خرد کرده و به قابلمه می افزاییم، سپس با همزن به خوبی هم می زنیم تا شکلات با حرارت خامه ذوب شده و مایه گاناش بدست آید. حالا گاناش را روی دسر می ریزیم.

مرحله ششم

در این مرحله روی ظرف را با کیسه فریزر می پوشانیم و به مدت ۴ ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا دسر خنک شود. پس از گذشت این زمان دسر را از یخچال خارج کرده و به دلخواه تزیین می کنیم. نوش جان.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: انواع دسر
بروز رسانی توسط در شنبه 16 مهر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.