طرز تهیه نوشیدنی انرژی زا طبیعی و سالم به روش خانگی

طرز تهیه نوشیدنی انرژی زا

نوشیدنی انرژی زا , طرز تهیه نوشیدنی انرژی زا , دستور تهیه نوشیدنی انرژی زا خانگی

نوشیدنی های انرژی زا که در بازار موجود است به دلیل وجود قند زیاد برای سلامتی ضرر دارد. در این دستور از مواد طبیعی یک نوشیدنی خوشمزه و انرژی زا تهیه شده است که به راحتی می توان در منزل تهیه و برای مهمانی ها یا حتی کودکان و نوجوانان آن را سرو کرد. این نوشیدنی به دلیل وجود ترکیبات مقوی بسیار قوی و انرژی زا است و برای سلامتی مفید است. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه نوشیدنی انرژی زا در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم نوشیدنی انرژی زا
آب نارگیلنصف پیمانه
نمک صورتی هیمالیایک هشتم قاشق چای خوری
آب میوه تازه۱ پیمانه
عسل خام۱ قاشق غذا خوری
آب میوه طبیعی۱ پیمانه

طرز تهیه نوشیدنی انرژی زا

مرحله اول

برای تهیه نوشیدنی خوشمزه و مخصوص انرژی زا در ابتدای کار، یک ظرف مناسب انتخاب می کنیم، سپس آب نارگیل را درون آن می ریزیم. در ادامه آب میوه طبیعی را به آب نارگیل اضافه کرده و با قاشق ترکیب می کنیم.

مرحله دوم

پس از اینکه آب میوه طبیعی و آب نارگیل به خوبی یکدست شدند، عسل را به ظرف اضافه می کنیم و در حدی مواد را ترکیب می کنیم که عسل به طور کامل در آب میوه ها حل شود. مقدار عسل را به سلیقه خود می توانیم بیشتر کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله نمک صورتی هیمالیا را درون آسیاب می ریزیم و به خوبی پودر می کنیم، سپس به دیگر مواد اضافه می کنیم و به خوبی ترکیب می کنیم تا درون آب میوه ها حل شود، سپس درون لیوان می ریزیم و در کنار ان کمی یخ قالبی سرو می کنیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: انواع نوشیدنی
بروز رسانی توسط در سه شنبه 5 مرداد 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.