طرز تهیه دسر انبه ژله ای خوشمزه و سالم با بستنی در منزل

طرز تهیه دسر انبه

طرز تهیه دسر انبه با بستنی و موز دسر انبه بیسکویت انواع دسر با انبه طرز تهیه دسر لیوانی انبه دسر با انبه نی نی سایت دسر انبه آپارات دسر انبه برای کودکان

دسر انبه یک دسر بسیار خوشمزه و زیبا است که با استفاده از پودر ژلاتین و مخلوط شیر و انبه تهیه می شود. این انبه سرشار از انتی اکسیدان و ویتامین سی هستند که برای افزایش ایمنی و سلامت بدن مفیدند. این دسر را می توان به صورت دو لایه نیز تهیه کرد. برای لایه زیری از مخلوط پودینگ و بیسکویت پتی بور استفاده نمود. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دسر انبه در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم دسر انبه
انبه۱ عدد
بستنی وانیلی۱ استکان
شیر۱ استکان
پودر ژلاتین۲ قاشق غذا خوری
بیسکوییت پتی بوربه مقدار دلخواه
پودر پودینگ آماده۱ عدد

طرز تهیه دسر انبه

مرحله اول

برای تهیه خوشمزه و مخصوص با انبه در ابتدای کار، پودر ژلاتین را روی کمی آب سرد می ریزیم و اجازه می دهیم تا حالت اسفنجی به خود بگیرد. در ادامه آنرا روی بخار کتری یا سماور قرار می دهیم تا به روش بن ماری حل شود.

مرحله دوم

پس از اینکه حل شد، آنرا از روی حرارت برداشته و می گذاریم تا سرد شود. انبه را پوست کنده و خرد می کنیم. با بستنی وانیلی و شیر درون مخلوط کن می ریزیم. ژلاتین حل شده را به آن اضافه کرده و با هم میکس می کنیم تا یک دست شود.

مرحله چهارم

سپس دسر را درون ظرف مورد نظر می ریزیم و می گذاریم داخل یخچال تا حدود ۶ تا ۸ ساعت استراحت کند و خودش را بگیرد. می توان برای لایه زیر دسر از مخلوط پودینگ و بیسکویت پتی بور استفاده کرد یا به همان صورت یک لایه تهیه و سرو نمود.

مرحله چهارم

برای لایه بیسکوییتی پودر پودینگ آماده را طبق آن چه پست جلد نوشته شده است تهیه می کنیم. سپس بسکوییت خرد شده را درون آن می ریزیم و مخلوط می کنیم و به عنوان یک لایه درون قالب ریخته و می گذاریم تا ببندد.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: انواع دسر
بروز رسانی توسط در یکشنبه 7 شهریور 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.