طرز تهیه دسر پادیشاه سارماسی دسر شیک و خوشمزه ترکیه ای

طرز تهیه دسر پادیشاه سارماسی

دسر پادیشاه سارماسی , طرز تهیه دسر پادیشاه سارماسی

دسر پادیشاه سارماسی، یک دسر ترکیه ای ویژه برای مهمانی های رسمی است. اگر تصمیم دارید برای پذیدایی از مهمانان خاص و ویژه دسر پادیشاه سارماسی یک انتخاب عالی و بی نظیر است. این دسر بر پایه شیر و خامه و بیسکویت آماده است و به راحتی در منزل می توان آن را تهیه و سرو نمود. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دسر پادیشاه سارماسی در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم دسر پادیشاه سارماسی
شیر۴ لیوان
شکر۵ قاشق غذا خوری
پودر کاکائو۲ قاشق غذا خوری
آرد معمولی۳ قاشق غذا خوری سر پر
شکلات تلخ۸۰ گرم
وانیلیک چهارم قاشق چای خوری
کره۱ قاشق غذا خوری
بیسکویت پتی بور۱ بسته
خامه فرم گرفتهبه مقدار دلخواه

طرز تهیه دسر پادیشاه سارماسی

مرحله اول

برای تهیه دسر ترکیه ای پادیشاه سارماسی در ابتدای کار، پودر کاکائو، شیر، شکر و آب را در یک قابلمه بزرگ مخلوط می ‌کنیم و روی شعله ملایم گاز می ‌گذاریم و مدام هم می‌ زنیم تا به غلظت برسد. بعد از روی حرارت بر می ‌داریم.

مرحله دوم

سپس شکلات تلخ، وانیل و کره را به مواد اضافه می ‌کنیم و با میکسر هم می‌ زنیم تا کاملا یکدست شود. کرم شکلاتی ما آماده است. در ادامه بیسکویت پتی بور را پودر می کنیم و در ظرف مستطیلی پخش می‌ کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله کرم شکلاتی را به صورت یکدست روی پودر بیسکویت می‌ ریزیم و آنرا به طور کامل پخش می‌ کنیم و به مدت ۲ الی ۳ ساعت داخل یخچال می ‌گذاریم تا خنک شود. بعد از سه ساعت از یخچال در می ‌آوریم.

مرحله چهارم

خامه فرم گرفته که می‌توان به صورت آماده از قنادی ها تهیه کرد را روی کرم شکلاتی می ‌ریزیم و به آرامی پخش می‌کنیم تا یکدست شود. سپس برش می‌زنیم و به وسیله لیسک رول می ‌کنیم. دسر ما آماده است. می ‌توان آن را با میوه سرو کرد.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: انواع دسر
بروز رسانی توسط در شنبه 26 تیر 1400
مطالب مرتبط
طرز تهیه دسر آفوگاتو خوشمزه و مخصوص به روش ایتالیایی

طرز تهیه دسر آفوگاتو خوشمزه و مخصوص به روش ایتالیایی

طرز تهیه دسر آفوگاتو آفوگاتو یکی از انواع دسرهای کافی شاپی در کشور ایتالیا است که با ترکیب بستنی و قهوه تهیه می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله …

طرز تهیه کاپ موز یک دسر خوشمزه و مخصوص پذیرایی

طرز تهیه کاپ موز یک دسر خوشمزه و مخصوص پذیرایی

طرز تهیه کاپ موز کاپ موز یه دسر لیوانی راحت و خوشمزه است که می تواند به عنوان یک دسر مناسب برای مهمانی ها و هم به عنوان یه عصرانه دلچسب استفاده …

طرز تهیه کاکای موز خوشمزه و ساده به روش شمالی

طرز تهیه کاکای موز خوشمزه و ساده به روش شمالی

طرز تهیه کاکای موز کاکای موز یکی از انواع دسرهای ساده و خوشمزه است که معمولا به همراه شیر یا شیر کاکائو سرو می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به …

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.