طرز تهیه دمنوش به لیمو و آویشن خوشمزه با خواص فراوان

طرز تهیه دمنوش به لیمو

دمنوش به لیمو و آویشن , طرز تهیه دمنوش به لیمو , دسترو پخت دمنوش به لیمو

چای به لیمو خواض زیادی دارد: از جمله خواب آور شب، آرامبخش و ضد میگرن و سر درد، ضد تپش قلب و تقویت حافظه و ضد نفخ و آسم. این دمنوش به رفع تپش قلب کمک می کند. این دمنوش آرامش بخش است و استرس و خستگی روحی را کاهش می دهد. چای آویشن نیز خواض زیادی دارد. از جمله خواص این پای، بهبود گلو درد، بهبود سر درد و میگرن، کاهش فشار خون و کاهش چربی خون، بهبود گردش خون و درمان بیماری های تنفسی. علاوه بر این دم نوش آویشن برای لاغری نیز مفید است. دم نوش به لیمو و آویشن علاوه بر خواص ذکر شده در بالا، عطر و طعم خوبی دارد و می توان به عنوان چای آن را به صورت روزانه دم و مصرف نمود. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دمنوش به لیمو در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم دمنوش به لیمو
به لیمو خشک۱ قاشق چای خوری
آویشن۱ قاشق چای خوری

طرز تهیه دمنوش به لیمو

مرحله اول

برای تهیه دمنوش به لیمو خوشمزه و سنتی با آویشن ابتدا به لیمو را به همراه آویشن درون یک لیوان یا قوری مناسب می ریزیم، سپس به مقدار یک لیوان بزرگ آب جوش روی آن می ریزیم و درب قوری را می گذاریم تا دم بکشد.

مرحله دوم

پس از اینکه دمنوش دم کشید و رنگ انداخت، انرا درون فنجان می ریزیم و سرو می کنیم. در صورت تمیال می توان با یک روش دیگر هم این دمنوش را درست کرد، می توان اویشن را در آب جوشاند و به لیمو را در آخر به آن اضافه کرد و سرو نمود.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: انواع نوشیدنی
بروز رسانی توسط در پنج شنبه 31 تیر 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.