طرز تهیه چیز کیک توت فرنگی خوشمزه به روش مجلسی

طرز تهیه چیز کیک توت فرنگی

فیلم طرز تهیه چیز کیک توت فرنگی طرز تهیه چیز کیک توت فرنگی با ساقه طلایی طرز تهیه چیز کیک توت فرنگی بدون فر عکس چیز کیک توت فرنگی طرز تهیه چیز کیک توت فرنگی با پنیر ماسکارپونه چیز کیک توت فرنگی و موز چیز کیک با مارمالاد توت فرنگی چیز کیک توت فرنگی دونفره

چیز کیک توت فرنگی یکی از انواع دسرهای خاص و خوشمزه بین المللی است که با رسپی های متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه چیز کیک توت فرنگی در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم چیز کیک توت فرنگی
پنیر خامه ای یا ماسکارپونه۲۰۰ گرم
خامه صبحانه۲۰۰ گرم
شیر عسلینصف قوطی
پودر شکرنصف لیوان
آب سردنصف لیوان
پودر ژلاتینیک و نیم قاشق غذا خوری
وانیلکمی

طرز تهیه چیز کیک توت فرنگی

مرحله اول

برای تهیه چیز کیک توت فرنگی خوشمزه در ابتدای کار، پنیر خامه ای و پودر شکر را درون یک کاسه می ریزیم و با همزن خوب مخلوط می کنیم. وقتی که کامل یک دست شد، به آن خامه و وانیل اضافه می کنیم و هم می زنیم.

مرحله دوم

بعد از مخلوط شدن کامل، شیر عسلی را هم اضافه می کنیم. در یک ظرف دیگر، پودر ژلاتین را با نصف لیوان آب سرد مخلوط کرده و می گذاریم روی بخار کتری تا کاملا حل شود. سپس به مایه پنیری اضافه کرده و خوب مخلوط می کنیم تا یکدست شود.

مرحله سوم

کیک اسفنجی آماده یا کیک اسفنجی که از قبل در خانه تهیه کرده ایم را به اندازه دایره های یکسان، با کاتر یا قالب برش می زنیم. اطراف کیک را با طلق می پوشانیم. سپس از مایه چیز کیک روی کیک ها می ریزیم و داخل یخچال قرار داده تا کامل ببندد.

مرحله چهارم

در این زمان، یک بسته ژله توت فرنگی را با یک لیوان آب جوش مخلوط کرده و روی بخار کتری قرار می دهیم تا کامل حل شود. سپس به آن نصف لیوان آب سرد اضافه می کنیم و مخلوط می کنیم. بعد از آن که لایه پنیر سفت شد، توت فرنگی ها را روی آن قرار می دهیم.

مرحله پنجم

سپس از ژله سرد شده روی آن می ریزیم. سپس درون یخچال قرار داده و می گذاریم تا لایه ژله هم سرد شود. می توان از میوه تازه استفاده نکرد اما وجود میوه علاوه بر عطر و بویی که ایجاد می کند، زیبایی چیز کیک را صد چندان می کند.

مرحله ششم

توجه داشته باشید که موقعی که مایه پنیری را روی کیک می ریزیم باید کیک را از قبل مرطوب کنیم. این کار را می توان با شیر یا شربت توت فرنگی انجام داد. طلق های دور چیز کیک را باید با چسب محکم دور چیز کیک ها بچسبانیم و محکم کنیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: انواع دسر
بروز رسانی توسط در پنج شنبه 12 اسفند 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.