طرز تهیه موس انار خوشمزه و مخصوص مناسب برای شب یلدا

طرز تهیه موس انار

طرز تهیه موس انار شب یلدا خوشمزه مجلسی

این دسر یک دسر فرانسوی است اما به سادگی تهیه می شود و نیاز به وسایل خاصی ندارد. این دسر را در طعم های مختلف می توان تهیه نمود. یکی از این طعم ها، طعم انار است که با استفاده از ژله انار تهیه می شود. در این دستور به راحتی و در زمان اندک می توان یک دسر خاص تهیه نمود. این دسر به صورت تک نفره در لیوان یا جام های مناسب سرو می شود که می توان در جشن های تولد یا مهمانی ها، درست کرد. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه موس انار در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم موس انار
پودر ژله انار۲ بسته
پنیر خامه ای ماسکارپونه۲۰۰ گرم
پودر قند۱ قاشق غذا خوری
آب۱ لیوان
خامه قنادی۳۰۰ گرم
شیر۱ لیوان

طرز تهیه موس انار

مرحله اول

برای تهیه موس خوشمزه با طعم انار در ابتدای کار، پودر ژله را با یک لیوان آّب مخلوط می کنیم و روی حرارت ملایم قرار می دهیم تا پودر ژله حل و مخلوط ژله شفاف شود. سپس از روی حرارت برداشته و تا خنک شود.

مرحله دوم

در این مرحله خامه را درون یک کاسه می ریزیم و با همزن آن قدر می زنیم تا فرم بگیرد. سپس پنیر و شیر را به آن اضافه می کنیم. دپودر قند و ژله خنک شده را به خامه اضافه کرده و با هم مخلوط می کنیم و می زنیم تا یکدست شود.

مرحله سوم

کمی از مواد را برداشته و در ظرف دیگر کمی رنگ خوراکی اضافه کردیم تا دسر دو رنگ شود. ظرف مناسب را برداشته و کمی از کرم را درون آن می ریزیم. به آرامی کرم رنگ دیگر را می ریزیم و ادامه می دهیم تا مواد تمام و ظرف ها پر شود.

مرحله چهارم

در مرحله پایانی موس ها را درون یخچال قرار می دهیم تا خودش را بگیرد. می توان این دسر را با دانه های انار تزیین نمود. همچنین می توان ژله انار را جدا گانه درست کرد و به صورت خرده در آورد و روی موس ها ریخت.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: انواع دسر
بروز رسانی توسط در جمعه 31 اردیبهشت 1400
مطالب مرتبط
طرز تهیه ژله بستنی آسان و مجلسی به صورت رنگین کمانی

طرز تهیه ژله بستنی آسان و مجلسی به صورت رنگین کمانی

طرز تهیه ژله بستنی ژله بستنی یکی از دسرهای بسیار پرطرفدار و محبوب ایرانی است که بیشتر برای مهمانی ها و مجالس مورد استفاده قرار می گیرد، برای مشاهده آموزش کامل و …

طرز تهیه سان شاین خوشمزه و مخصوص به روش کافی شاپی

طرز تهیه سان شاین خوشمزه و مخصوص به روش کافی شاپی

طرز تهیه سان شاین سان شاین یک دسر شیک و مجلسی است که در لیوان یا جام های بلند سرو می شود. این دسر را می توان به عنوان میان وعده یا …

طرز تهیه کمپوت سیب خانگی خوشمزه و مجلسی به روش بازاری

طرز تهیه کمپوت سیب خانگی خوشمزه و مجلسی به روش بازاری

طرز تهیه کمپوت سیب کمپوت سیب یکی از انواع کمپوت های بسیار خوشمزه و پرطرفدار است که با سیب تهیه می شود. این کمپوت خوشمزه را علاوه بر اینکه می توانیم برای …

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.