طرز تهیه ردولوت چیز کاپ کیک خوشمزه و مجلسی به روش قنادی

طرز تهیه ردولوت چیز کاپ کیک

طرز تهیه ردولوت چیز کاپ کیک خوشمزه و مخصوص

ردولوت یا کیک قرمز یکی از انواع کیک ها است که به خاطر رنگ و طعم آن مورد علاقه خیلی ها قرار می گیرد. چیز کیک یا کیک پنیری هم به خاطر طعم پنیر و خامه و شکر کنار هم به عنوان دسر جذابیت زیادی دارد. تلفیق این دو کیک در کنار هم، ترکیب زیبا و شیکی به وجود می آورد. برای پخت کاپ کیک ها ازهمه نوع کیکی می توان استفاده کرد. کیک های فنجانی به دلیل کوچک بودن و عدم برش برای کی نفر، به عنوان شیرینی یا دسر های پذیرایی قابل استفاده است. در این دستور، کیک چیز ردولوت کیک به صورت کیک فنجانی با کاپ کیک تهیه می شود که می توان با تزیین خامه فرم گرفته آن را سرو کرد..

مواد لازم ردولوت چیز کاپ کیک
تخم مرغ۲ عدد
آرد۱ پیمانه
شکرنصف پیمانه
بکینگ پودر۱ قاشق چای خوری
پودر کاکائو۱ قاشق غذا خوری
باترمیلک۱ پیمانه
روغن مایعنصف پیمانه
رنگ ژله ای قرمزبه مقدار لازم
وانیلیک سوم قاشق چای خوری
سرکه۱ قاشق چای خوری
مواد لازم برای لایه پنیری
پنیر خامه ای۱۵۰ گرم
شکریک چهارم پیمانه
وانیلنصف قاشق چای خوری
خامه صبحانه۵۰ گرم
تخم مرغ۱ عدد

دستور پخت ردولوت چیز کاپ کیک

مرحله اول

برای تهیه ردولوت چیز کاپ کیک ابتدا یک کاسه بر می داریم و تخم مرغ و شکر و روغن مایع را با هم درون کاسه ریخته و با همزن دستی، آن را مخلوط می کنیم تا یکدست شود. سپس وانیل و سرکه را اضافه می کنیم و مخلوط می کنیم.

مرحله دوم

سپس رنگ ژله ای قرمز را اضافه کرده و هم می زنیم تا به رنگ دلخواه برسد. سپس مواد خشک از جمله آرد و پودر کاکائو و بکینگ پودر را با هم الک کرده و در چند نوبت، به مواد اضافه می کنیم.  باترمیلک هم اضافه می کنیم.

مرحله سوم

باترمیلک را می توان آماده تهیه کرد یا یک پیمانه شیر را با یک قاشق غذاخوری آبلیمو مخلوط کرده و حدود ۱۵ دقیقه خارج از فضای یخچال قرار می دهیم. باتر میلک را به مواد اضافه کرده و مخلوط می کنیم. در یک کاسه دیگر، پنیر خامه ای و شکر را با همزن می زنیم.

مرحله چهارم

سپس تخم مرغ و خامه و وانیل را اضافه می کنیم و مجددا می زنیم تا به طور کامل مخلوط و مواد یکدست شود. کپسول های کاغذی کاپ کیک را درون قالب کاپ کیک قرار می دهیم. یک سوم کپسول ها را از مواد خمیری پر می کنیم. سپس یک سوم دیگر کپسول را از مواد پنیری می ریزیم.

مرحله پنجم

یک سوم کپسول ها باید خالی باشد. فر را از قبل با دمای۱۷۵ درجه سانتی گراد گرم می کنیم. کپسول های کاپ کیک را درون فر به مدت ۳۰ تا ۳۵ دقیقه با همان دمای ۱۷۵ درجه سانتی گراد می گذاریم تا بپزد. برای تزیین روی کاپ کیک ها، از خامه فرم گرفته می توان استفاده کرد.

مطالب پیشنهادی

چه امتیازی میدی؟
بروز رسانی توسط در چهارشنبه 4 فروردین 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.