طرز تهیه آب آلو خانگی و خوشمزه با خواص فراوان به روش طبیعی

طرز تهیه آب آلو

طرز تهیه آب آلو برای یبوست خواص آب آلو نوشیدنی نی نی سایت xvc jidi Hf Hg 

آب آلو یکی از انواع آب میوه های بسیار مفید و مقوی است که دارای ویتامین های بسیار می باشد، برای مشاهده این آموزش در ادامه با پرتال جامع چی شی همراه باشید.

مواد لازم آب آلو
آلو۱ کیلوگرم
آب۱ لیوان

دستور تهیه آب آلو

مرحله اول

برای تهیه آب آلوی طبیعی ابتدا آلوها را می شوییم و داخل یک قابلمه متاسب می ریزیم، سپس ۱ لیوان آب اضافه می کنیم و قابلمه را روی حرارت بسیار ملایم قرار می دهیم تا آلوها به طور کامل بپزند و له و یکدست شوند.

مرحله دوم

پس از اینکه آلوها به خوبی پختند آنها را داخل یک پارچه نخی می ریزیم و پارچه را با دست فشار می دهیم تا آب آلوها به طور کامل خارج شود. در صورتی که بخواهیم آب آلو را سریعا مصرف کنیم آنرا در ظرف در بسته در یخچال قرار می دهیم.

مرحله سوم

اما اگر بخواهیم آب آلوها را برای ماه ها نگهداری کنیم، به مقدار هر بار مصرف داخل کیسه فریزر می ریزیم و درب کیسه ها را گره می زنیم و درون فریزر نگهداری می کنیم. برای هر بار مصرف کیسه ها را در دمای محیط قرار می دهیم تا آب شوند.

مرحله چهارم

برای مصرف آب آلوها می توانیم به دو صورت عمل کنیم؛ روش اول اینکه آب آلوها را به صورت طبیعی به همان شکل سرو کنیم، یا اینکه مقداری آب خنک به آب آلو اضافه کنیم و برای شیرین شدن ان از شکر یا عسل استفاده کنیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: انواع نوشیدنی
بروز رسانی توسط در دوشنبه 6 مرداد 1399
  • منبع :
  • img from instagram.com/pastaci_sefi

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.