طرز تهیه بیسکو بستنی خوشمزه و ساده به روش خانگی

طرز تهیه بیسکو بستنی

طرز تهیه بیسکو بستنی , دستور پخت بیسکو بستنی

بیسکو بستنی یکی از انواع دسرهای خوشمزه و بین المللی است که با مواد و رسپی های متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه بیسکو بستنی در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم بیسکو بستنی
بستنی۱ لیتر
موز۲ عدد
شکلات۸۰ گرم
بیسکویت پتی بور۱ بسته

طرز تهیه بیسکو بستنی

مرحله اول

برای تهیه بیسکو بستنی خوشمزه در ابتدای کار و بستنی را از یخچال خارج کرده و درون یک کاسه بزرگ می ریزیم تا کمی رقیق شود. در ادامه موز و شکلات را به صورت ریز خرد کرده و به کاسه می افزاییم.

مرحله دوم

حالا درون قالب لوف را با کیسه فریزر می پوشانیم، سپس یک لایه بیسکویت پتی بور درون آن به صورت مرتب می چینیم. در ادامه مخلوط بستنی را روی بیسکویت ها ریخته و مجددا یک لایه بیسکویت روی بستنی می چینیم.

مرحله سوم

در این مرحله روی بیسکویت ها را با کیسه فریزر و باقی مانده می پوشانیم، سپس قالب را درون فریزر به مدت ۲ تا ۳ ساعت قرار می دهیم تا بستنی کاملا سفت شود. پس از گذشت این زمان قالب را از فریزر خارج می کنیم.

مرحله چهارم

حالا اجازه می دهیم بیسکو بستنی به مدت ۵ دقیقه در دمای محیط استراحت کند، سپس به ابعاد دلخواه برش می زنیم. در نهایت بیسکو بستنی را با خامه فرم گرفته و گیلاس تزیین کرده و سرو می کنیم. نوش جان.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: انواع دسر
بروز رسانی توسط در جمعه 29 مهر 1401
مطالب مرتبط
طرز تهیه دسر کدو حلوایی ترکیه ای شیک و مجلسی برای شب یلدا

طرز تهیه دسر کدو حلوایی ترکیه ای شیک و مجلسی برای شب یلدا

طرز تهیه دسر کدو حلوایی دسر کدو حلوایی یکی از انواع دسرهای خوشمزه بین المللی است که در فصل پاییز و زمستان تهیه می شود، برای مشاهده این آموزش در ادامه با …

طرز تهیه مگنولیا کیک خوشمزه و مخصوص به صورت یخچالی

طرز تهیه مگنولیا کیک خوشمزه و مخصوص به صورت یخچالی

طرز تهیه مگنولیا کیک مگنولیا کیک یک دسر خانگی بسیار خوشمزه است که بدون پودر ژلاتین یا مواد مصنوعی دیگر تهیه می شود. این دسر به صورت لایه ای تهیه می شود.لایه …

طرز تهیه اسنک موز شکلاتی خوشمزه و سالم برای پذیرایی

طرز تهیه اسنک موز شکلاتی خوشمزه و سالم برای پذیرایی

طرز تهیه اسنک موز شکلاتی یکی از اسنک های بسیار سالم و خوشمزه که می توان به عنوان دسر یا تنقلات در مهمانی ها و منزل تهیه کرد، اسنک موز شکلاتی است …

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.