طرز تهیه اسموتی هلو ساده و خوشمزه به روش خانگی

طرز تهیه اسموتی هلو

طرز تهیه اسموتی هلو و آلو طرز تهیه اسموتی هلو و موز طرز تهیه اسموتی هلو بدون شیر طرز تهیه اسموتی هلو با بستنی طرز تهیه اسموتی هلو و شلیل طرز تهیه اسموتی هلو بدون بستنی اسموتی هلو و لیمو اسموتی هلو و انگور

اسموتی هلو یکی از انواع نوشیدنی های خوشمزه و بین المللی است که در روزهای گرم تابستان بسیار مناسب می باشد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه اسموتی هلو در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم اسموتی هلو
هلو۲ پیمانه
موز۲ پیمانه
توت‌ فرنگی۱ پیمانه
آلوورا⅓ پیمانه
آب یا شیرگیاهی۱ پیمانه

طرز تهیه اسموتی هلو

مرحله اول

‏برای تهیه اسموتی هلو خوشمزه در ابتدای کار هلو را به همراه موز و توت فرنگی به صورت دلخواه خرد کرده و درون یک ظرف درب بسته قرار می دهیم، سپس اجازه می دهیم به مدت ۴۰ دقیقه درون فریزر بمانند تا منجمد شوند.

مرحله دوم

منجمد کردن میوه ها به دلیل این است که اسموتی کاملا خنک شده و از قالب یخ درون آن استفاده نشود. پس از گذشت این مدت، زمانی که اسلایس های میوه یخ زدند، آنها را درون غذاساز یا میکسر می ریزیم.

مرحله سوم

حالا آلوورا را به همراه آب درون غذاساز ریخته و به خوبی میکس می کنیم تا مواد ترکیب و پوره شوند. در نهایت اسموتی را درون لیوان مورد نظرمان ریخته و به دلخواه با اسلایس های هلو و توت فرنگی تزیین می کنیم. نوش جان.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: انواع نوشیدنی
بروز رسانی توسط در پنج شنبه 27 مرداد 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.