طرز تهیه کرم بیسکویت، یک دسر ساده و بسیار خوشمزه

طرز تهیه کرم بیسکویت

طرز تهیه کرم بیسکویت طرز تهیه کرم بیسکویت لوتوس طرز تهیه کرم بیسکویت ساقه طلایی کرم بیسکویت ایرانی کرم بیسکویت چیست طرز تهیه کرم بیسکویت شکلاتی طرز تهیه کرم کارامل بیسکویتی

کرم بیسکویت یکی از انواع دسرهای خوشمزه و ساده است که با رسپی های مختلفی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کرم بیسکویت در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم کرم بیسکویت
بیسکویت پتی بور۱ بسته
شیر سرد۱ لیوان
کره۲۰ گرم

طرز تهیه کرم بیسکویت

مرحله اول

برای تهیه کرم بیسکویت خوشمزه در ابتدای کار بیسکوت پتی بور را خرد کرده و درون غذاساز می ریزیم، سپس میکس می کنیم تا بیسکویت به خوبی پودر شود. در ادامه پودر بیسکویت را از غذاساز خارج می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله کره را درون یک کاسه مناسب ریخته، سپس کره را روی حرارت غیر مستقیم بخار کتری بنماری می کنیم تا کاملا ذوب شود. در ادامه بیسکویت پودر شده را به همراه کره درون مخلوط کن می ریزیم.

مرحله سوم

حالا شیر سرد را در ۳ مرتبه به بلندر اضافه کرده و مخلوط می کنیم. در ادامه بلندر را دورگیری می کنیم تا مواد به صورت یکدست هم زده شوند. زمانی که شیر کاملا اضافه شد مایه کرم بیسکویت را به مدت ۱ دقیقه مخلوط می کنیم.

مرحله چهارم

در این مرحله مایه کرم بیسکویت بدست آمده را درون یک ظرف مناسب و درب دار می ریزیم، سپس درب ظرف را بسته و به مدت ۲ تا ۳ ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا مایه کرم بیسکویت غلیظ و کش دار شود.

مرحله پنجم

پس از گذشت این زمان، مایه کرم بیسکویت را از یخچال خارج کرده و درون ظرف مورد نظرمان می ریزیم. در نهایت مقداری بیسکویت پودر شده به عنوان تزیین اطراف مایه کرم می ریزیم، سپس سرو می کنیم. نوش جان.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: انواع دسر
بروز رسانی توسط در جمعه 3 تیر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.