طرز تهیه آبنبات میوه ای ساده و خوشمزه به روش بازاری

طرز تهیه آبنبات میوه ای

طرز تهیه آبنبات توت فرنگی طرز تهیه تانقولو بدون سرکه طرز تهیه میوه آبنباتی نارنگی طرز تهیه توت فرنگی شکری طرز تهیه توت فرنگی با روکش شکر طرز تهیه میوه آبنباتی بدون سرکه طرز تهیه تانقولو توت فرنگی طرز تهیه میوه با روکش شکر

آبنبات میوه ای یکی از انواع آبنبات های خوشمزه بین المللی است که معمولا به صورت خانگی تهیه می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه آبنبات میوه ای در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم آبنبات میوه ای
میوه دلخواهبه میزان لازم
شکریک پیمانه
آبیک پیمانه
رنگ خوراکی۲ قطره

طرز تهیه آبنبات میوه ای

مرحله اول

برای تهیه آبنبات میوه ای ساده و خانگی ابتدا میوه های مورد نظر را به خوبی شسته، سپس آنها را به شکل و اندازه دلخواه برش بزنید. حتما بر روی تخته برش این کار را انجام دهید و از یک چاقوی بسیار تیز کمک بگیرید.

مرحله دوم

شما می توانید از سیب، پرتقال و انواع دیگری از میوه ها برای درست کردن آبنبات استفاده کنید. در ادامه شکر و آب را با هم مخلوط کرده و سپس آن را در یک قابلمه تمیز بریزید. اجازه دهید تا این مخلوط روی حرارت بماند تا به جوش بیاید.

مرحله سوم

حالا باید کمی صبر کنیم تا تمام دانه های شکر در آب حل شود. اگر می خواهید میوه های زیادی را آبنباتی کنید، به نسبت یکسان میزان شکر و آب را افزایش دهید. میوه هایی را که از قبل برش داده اید داخل قابلمه بریزید و زیر حرارت را کم کنید.

مرحله چهارم

در این مرحله اجازه دهید تا میوه درون این شربت به آرامی حرارت ببیند. بسته به نوع میوه به زمانی بین ۲۰ دقیقه تا ۴۵ دقیقه نیاز دارید. در صورت تمایل در این مرحله رنگ خوراکی را به شربت اضافه کنید.

مرحله پنجم

در نظر داشته باشید که اگر شربت شما غلیظ تر و قهوه ای تر باشد؛ برش های میوه بعد از خارج شدن از شربت، آبنباتی تر می شوند. برش های میوه را از داخل شربت خارج کرده و آن ها را بر روی یک ورقه سیلیکونی قرار دهید.

مرحله ششم

سپس اجازه دهید تا به طور کامل خشک و خنک شود. بعد از سرد شدن آبنبات ها می توانید آن ها را در ظرف دلخواه بریزید. یادتان باشد که باید ظرف جاداری انتخاب کنید که آبنبات ها نشکند و زیبایی خودش را از دست ندهد.

چه امتیازی میدی؟
بروز رسانی توسط در سه شنبه 20 مهر 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.