طرز تهیه بستنی کیم میوه ای خوشمزه با طعم دلخواه در خانه

طرز تهیه بستنی کیم میوه ای

بستنی کیم میوه ای , طرز تهیه بستنی کیم میوه ای

بستنی کیم یکی از انواع بستنی های بسیار محبوب در سراسر جهان است که با طعم های بسیار متنوعی تهیه می شود. یکی از خوراکی ‌های محبوب فصل تابستان بستنی یخی است .با این دستور می ‌توان در منزل و با میوه‌ های مورد علاقه،‌ بستنی میو‌ه ‌ای درست کرد. برای کسانی که رژیم غذایی دارند می ‌توان از شکر استفاده نکرد و از شیرینی طبیعی میوه‌‌ها بهره برد. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه بستنی کیم میوه ای در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم بستنی کیم میوه ای
میوه دلخواه مثل توت فرنگی، آلبالو و شاتوت۱ پیمانه سر خالی
آب۲ پیمانه
شکر۱ پیمانه
ثعلبیک و نیم قاشق چای خوری

طرز تهیه بستنی کیم میوه ای

مرحله اول

برای تهیه بستنی کیم میوه ای خوشمزه و مخصوص در ابتدای کار، شکر را به همراه ثعلب در یک قابلمه مناسب می ریزیم و خوب با هم مخلوط می ‌کنیم. حالا آب را کم کم اضافه کرده و مخلوط می ‌کنیم تا ثعلب گلوله نشود.

مرحله دوم

در این مرحله قابلمه را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و مواد را به صورت مدام هم می ‌زنیم تا حدی که شکر به طور کامل درون آب حل شود. توجه داشته باشید که نیاز به جوشیدن مواد نیست. سپس می‌ گذاریم تا خنک شود.

مرحله سوم

در این مرحله میوه دلخواه مثل توت فرنگی، شاتوت یا آلبالو را با مخلوط کن یا میکسر میکس می ‌کنیم تا کاملا پوره شود، سپس به مواد قبلی که خنک شده اضافه می‌ کنیم. بعد ۴۰ دقیقه درون فریزر می ‌گذاریم تا دور آن یخ بزند.

مرحله چهارم

پس از اینکه دیواره های ظرف یخ زد، دیواره ها را می ‌تراشیم و کمی با همزن هم می‌ زنیم تا مایه بستنی یکدست شود. پس از اینکه مایه بستنی یکدست شد، آنرا در قالب بستنی کیم می ‌ریزیم و یک شب در فریزر قرار می‌ دهیم.

مرحله پنجم

اگر قالب مناسب نداشتیم می توانیم از لیوان های کوچک به عنوان قالب بستنی استفاده کنیم. در پایان پس از اماده شدن بستنی ها، قالب بستنی ها را چند ثانیه در آب گرم می ‌گذاریم. سپس بستنی ها را از قالب در آورده و سرو می کنیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: انواع دسر
بروز رسانی توسط در جمعه 5 شهریور 1400
مطالب مرتبط
طرز تهیه دسر حلاالزنقات خوشمزه و ساده به روش عربی

طرز تهیه دسر حلاالزنقات خوشمزه و ساده به روش عربی

طرز تهیه دسر حلاالزنقات دسر حلاالزنقات یکی از انواع دسرهای محبوب عربی است که با طعم های متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دسر …

طرز تهیه کاپ موز یک دسر خوشمزه و مخصوص پذیرایی

طرز تهیه کاپ موز یک دسر خوشمزه و مخصوص پذیرایی

طرز تهیه کاپ موز کاپ موز یه دسر لیوانی راحت و خوشمزه است که می تواند به عنوان یک دسر مناسب برای مهمانی ها و هم به عنوان یه عصرانه دلچسب استفاده …

طرز تهیه دسر تمشک خوشمزه و فوق العاده شیک برای مهمانی

طرز تهیه دسر تمشک خوشمزه و فوق العاده شیک برای مهمانی

طرز تهیه دسر تمشک دسر تمشک یک دسر بسیار خوشمزه و زیبا است که با استفاده از ژله و مخلوط پنیر و خامه و کیک وانیلی و میوه تازه تهیه می شود. …

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.