طرز تهیه شربت لیموناد پرتقال خوشمزه و مجلسی به روش خانگی

طرز تهیه شربت لیموناد پرتقال

طرز تهیه شربت لیموناد پرتقال , دستور پخت شربت لیموناد پرتقال

شربت لیموناد یکی از نوشیدنی های فصل تابستان است که از گرما زدگی و عطش جلوگیری می کند. در این دستور علاوه بر لیمو، پرتقال نیز درون این شربت ریخته می شود که یک لیموناد نارنجی با طعم ملایم تری به ما می دهد. در صورتی که بخواهیم شربت ترش شود می توان از جوهر لیمو در کنار مواد استفاده کرد. این شربت علاوه بر طعم خوب، خواص زیادی دارد و می توان به جای نوشابه در کنار غذا سرو نمود. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شربت لیموناد پرتقال در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم شربت لیموناد پرتقال
لیمو یخ زده۱ عدد
پرتقال یخ زده۱ عدد
شکر۱ لیوان
آب۲ لیتر
جوهر لیمو (دلخواه)۱ قاشق چای خوری

طرز تهیه شربت لیموناد پرتقال

مرحله اول

برای تهیه شربت لیموناد خوشمزه با پرتقال در ابتدای کار، لیمو و پرتقال یخ زده را شسته و ۵ دقیقه بیرون می گذاریم تا کمی ذوب شود. سپس برش می زنیم. درون غذا ساز یا مخلوط کن می ریزیم. شکر را به آن اضافه می کنیم.

مرحله دوم

سپس مخلوط کن را روشن می کنیم تا کامل له شود و یکدست شود. سپس پوره را درون یک کاسه بزرگ می ریزیم و آب به آن اضافه می کنیم. در صورتی که بخواهیم شربت ترش تر باشد می توان کمی جوهر لیمو نیز به مخلوط اضافه کرد.

مرحله سوم

۵ دقیقه زمان می دهیم تا آب کامل مزه دار شود. سپس همه مواد را با هم مخلوط کرده و از صافی یا پارچه تمیز رد می کنیم. سپس مخلوط صاف شده را درون یک پارچ یا شیشه ریخته و در یخچال نگه داری می کنیم تا زمان سرو خنک باشد.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: انواع نوشیدنی
بروز رسانی توسط در جمعه 31 اردیبهشت 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.