طرز تهیه پیراشکی دانمارکی خوشمزه و مخصوص بازاری

طرز تهیه پیراشکی دانمارکی

طرز تهیه پیراشکی دانمارکی , طرز تهیه پیراشکی گرد کوچک , پیراشکی دانمارکی

یکی از محبوب ترین شیرینی هایی که در قنادی ها، اغلبا به سمت آن کشیده می شویم، پیراشکی دانمارکی است. تازگی و لطافت این پیراشکی از عوامل مهم برای خوش طعم بودن آن محسوب می شوند. ما به شما این اطمینان را خواهیم داد که یک شیرینی تازه که در خانه تهیه شود، علاوه بر عطر خوش آن، طعم فوق العاده خوشمزه تری از شیرینی های قنادی برایتان به ارمغان خواهد آورد. پیشنهاد می کنیم که در زندگی تان حتی اگر شده یکبار، به خودتان لذت پخت شیرینی را هدیه دهید. برای انجام این کار باید صبر و حوصله زیادی داشته باشید و تمام مراحل آن را با عشق انجام دهید، و مطمئن باشید که عطر وانیل، لذت ورز دادن خمیر شیرینی، و نتیجه آن شما را مجاب خواهد نمود که باری دیگر به سراغ شیرینی پزی بروید.

مواد لازم پیراشکی دانمارکی
تخم مرغ2 عدد
آب ولرمیک سوم لیوان
خمیر مایه فوری1 قاشق غذاخوری
روغن مایع3 قاشق غذاخوری
شکر5 قاشق غذاخوری
آرد سفید2 لیوان
مواد لازم کرم پیراشکی
شیر1.5 لیوان
آرد سفید4 قاشق غذاخوری
شکردو سوم لیوان
وانیلنوک قاشق چایخوری

طرز تهیه پیراشکی دانمارکی

مرحله اول

برای تهیه پیراشکی دانمارکی خوشمزه ابتدا برای تهیه کرم پیراشکی، آرد را به همراه شیر در ظرفی با یکدیگر مخلوط کرده و هم بزنید تا یکدشت شوند، سپس شکر را به آن افزوده، مواد را روی حرارت ملایم قرار دهید.

مرحله دوم

در این مرحله مواد را به صورت مداوم هم می زنیم تا غلظتی سفت تر از خامه پیدا کند، سپس زیر گاز را خاموش کنید و وانیل را به آن بیافزایید. در ادامه ظرف حاوی کرم پیراکشی را در محلی مناسب قراردهید تا سرد شود.

مرحله سوم

در این مرحله آب ولرم را با یک قاشق خمیرمایه و شکر داخل یک لیوان یا کاسه مناسب مخلوط کرده، سپس درب ظرف را به طور کامل بپوشانید و برای عمل آمدن آن را به مدت 10 دقیقه در مکانی مناسب قرار دهید.

مرحله چهارم

سپس در ظرف تمیزی، روغن و تخم مرغ را به همراه شکر و خمیر مایه به عمل آمده ترکیب نموده و به خوبی هم بزنید، آرد الک شده را به تدریج به مواد افزوده و با مایه ترکیب نمایید تا خمیر لطیفی به دست بیاید، و به دست نچسبد.

مرحله پنجم

در این مرحله، روی ظرف حاوی خمیر را به طور کامل پوشانده و به مدت حدودا یک ساعت در یک جای نسبتا گرم استراحت دهید تا حجم آن افزوده شود. پس از یک ساعت ، پف خمیر را بگیرید و به کمک یک وردنه آن را روی سینی پهن نمایید.

مرحله ششم

در این مرحله روی خمیر را با کرم پیراشکی پوشانده و خمیر را رول کنید. سپس آن را برش بزنید و در روغن داغ سرخ کنید. دقت داشته باشید حرارت گاز بایستی ملایم باشد در غیر اینصورت ممکن است پیراشکی ها به خوبی مغز پخت نشوند.

مرحله هفتم

در پایان پیراشکی ها را روی دستمال حوله ای قرار می دهیم تا روغن اضافی شان به طور کامل گرفته شود، سپس داخل ظرف مورد نظرمان می چینیم. برای تزیین پیراشکی ها می توانمی از پودر پسته استفاده کنیم.

چه امتیازی میدی؟
بروز رسانی توسط در چهارشنبه 22 بهمن 1399

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.