طرز تهیه چیپس پاستا خوشمزه و کرانچی به روش رستورانی

طرز تهیه چیپس پاستا

طرز تهیه چیپس پاستا با آرد ذرت نی نی سایت رنگی  d s  hsjh

چیپس پاستا یکی از انواع خوراکی های خوشمزه بین المللی است که با طعم های متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده این آموزش آشپزی در ادامه با چی شی همراه باشید.

مواد لازم چیپس پاستا
ماکارونی فرمی۱۵۰ گرم
آرد۲ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی
روغن و فلفل قرمزبه مقدار کافی

دستور تهیه چیپس پاستا

مرحله اول

برای تهیه چیپس پاستا خوشمزه ابتدا یک قابلمه مناسب را تا نیمه آب پر می کنیم، سپس روی حرارت زیاد قرار می دهیم تا آب جوش بیاید، پس از اینکه آب جوش آمد ۱ قاشق چایخوری نمک به همراه ۱ قاشق غذاخوری روغن مایع اضافه می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله پاستا را به آب جوش اضافه می کنیم و به مدت ۷ تا ۱۰ دقیقه زمان می دهیم تا پساتا نرم شود و به طور کامل بپزد. پس از اینکه پخت پاستا به پایان رسید آنرا درون آبکش می ریزیم و با آب سرد آبکشی می کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله آرد را به همراه مقداری نمک، فلفل سیاه و فلفل قرمز ترکیب می کنیم و داخل یک کاسه مناسب می ریزیم. در ادامه پس از اینکه آب اضافی پاستا به طور کامل کشیده شد، آنرا به کاسه آرد اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

حالا مواد را با هم به خوبی ترکیب می کنیم تا پاستا به آرد و ادویه آغشته شوند. در ادامه یک تابه گود روی حرارت قرار می دهیم و به مقداری روغن اضافه می کنیم که پاستاها در روغن شناور باشند. حالا پاستاها را به مدت ۲ تا ۳ دقیقه در روغن داغ سرخ می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله پس از اینکه سرخ کردن پاستا ها به پایان رسید، آنها را داخل توری فلزی یا دستمال حوله ای قرار می دهیم تا روغن اضافی شان خارج شود. در پایان چیپس های کرانچی پاستا را به همراه سس دلخواه سرو می کنیم.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در یکشنبه 23 شهریور 1399
مطالب مرتبط
طرز تهیه ته چین ماهی درسته مجلسی به روش رستورانی

طرز تهیه ته چین ماهی درسته مجلسی به روش رستورانی

طرز تهیه ته چین ماهی ته چین کامل یکی از مجلسی ترین غذاهای ایرانی است که با روش های متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده این آموزش آشپزی مجلسی در ادامه با …

طرز تهیه طقطوقه، غذای بسیار ساده و خوشمزه مراکشی

طرز تهیه طقطوقه، غذای بسیار ساده و خوشمزه مراکشی

طرز تهیه طقطوقه طقطوقه یکی از انواع غذاهای ساده و بسیار راحت مراکشی است که برای دوستداران غذاهای پر ادویه گزینه مناسبی است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز …

طرز تهیه سالاد پاپاتیا خوشمزه و مخصوص به روش رستورانی

طرز تهیه سالاد پاپاتیا خوشمزه و مخصوص به روش رستورانی

طرز تهیه سالاد پاپاتیا سالاد پاپاتیا یکی از انواع سالاده شیک و مجلسی بین المللی است که با مواد متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز …

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.