طرز تهیه سالاد کلم بروکلی خوشمزه و مخصوص به روش رستورانی

طرز تهیه سالاد کلم بروکلی

طرز تهیه سالاد کلم بروکلی با گوجه با مرغ با ذرت با مغز تخمه کالباس رستوران مسلم با گردو رژیمی xvc jidi shghn  gl fv  gd

سالاد کلم بروکلی و سیب یکی از انواع سالادهای خوشمزه و نوین بین المللی است، برای مشاهده این آموزش در ادامه با پورتال تفریحی چی شی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
کلم بروکلی۳۰۰ گرم
هویج۲ عدد متوسط
سیب۱ عدد درشت
پیاز قرمز۱ عدد درشت
گردو۴ قاشق غذاخوری
کشمش۲ قاشق غذاخوری
تخمه آفتابگردان۲ قاشق غذاخوری
مواد لازم سس سالاد
ماست خامه ای شیرینیک سوم لیوان
سس مایونز۲ قاشق غذاخوری
آب لیمو ترش۱ قاشق غذاخوری
عسل یا شکر۱ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاهبه مقدار کافی

دستور تهیه سالاد کلم بروکلی

مرحله اول

برای تهیه سالاد کلم بروکلی و سیب ابتدا کلم بروکلی را به صورت ریز خرد می کنیم و پس از شستشو کنار می گذاریم تا آب اضافی شان برود. در ادامه یک قابلمه مناسب را تا نیمه آب پر می کنیم و روی حرارت زیاد قرار می دهیم.

مرحله دوم

پس از اینکه آب جوش آمد، ۱ قاشق چایخوری نمک داخل آب جوش می ریزیم و مخلوط می کنیم، سپس کلم های بروکلی را به آب جوش اضافه می کنیم و اجازه می دهیم به مدت ۵ دقیقه درون آب جوش بمانند، سپس آبکشی می کنیم.

مرحله سوم

حالا کلم های بروکلی را کنار می گذاریم تا خنک شود. در همین حین هویج ها را پوست می گیریم و با رنده درشت رنده می کنیم و به ظرف سالادخوری اضافه می کنیم. سیب را هم به صورت حبه ای خرد می کنیم و به کاسه اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

در این مرحله پیاز قرمز را به صورت نگینی ریز خرد می کنیم و آنرا هم به کاسه سالاد اضافه می کنیم. پس از اینکه کلم بروکلی خنک شد، انرا به همراه کشمش، مغز گردو و مغز تخمه آفتابگردان به کاسه اضافه می کنیم.

مرحله پنجم

حالا مواد را مخلوط می کنیم تا با هم کاملا ترکیب شوندف سپس به سراغ اماده کردن سس سالاد می رویم. برای تهیه سس سالاد ماست خامه را به همراه سس مایونز، آب لیمو ترش و عسل داخل یک کاسه کوچک ترکیب می کنیم.

مرحله ششم

حالا مقداری نمک و فلفل سیاه به سس اضافه می کنیم و سس را به سالاد اضافه کرده و به خوبی مخلوط می کنیم تا سس به تمام نقاط سالاد برسد. حالا روی درب کاسه را با سلفون می پوشانیم و در یخچال قرار می دهیم تا سالاد خنک شود.

چه امتیازی میدی؟
دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در دوشنبه 6 مرداد 1399
  • منبع :
  • img from instagram.com/fereshte.ghorbanii
مطالب مرتبط
طرز تهیه پنکیک گوشت چرخ کرده خوشمزه و مخصوص

طرز تهیه پنکیک گوشت چرخ کرده خوشمزه و مخصوص

طرز تهیه پنکیک گوشت پنکیک گوشت یکی از غذاهای ساده و خوشمزه بین المللی است که با مواد متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه …

طرز تهیه سالاد ذرت مکزیکی خوشمزه و مخصوص رستورانی

طرز تهیه سالاد ذرت مکزیکی خوشمزه و مخصوص رستورانی

طرز تهیه سالاد ذرت مکزیکی سالاد ذرت مکزیکی یکی از انواع سالادهای خوشمزه بین المللی است که با دستورهای متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده این آموزش در ادامه با سایت چی …

طرز تهیه لازانیا رتتویی خوشمزه و مخصوص به روش رستورانی

طرز تهیه لازانیا رتتویی خوشمزه و مخصوص به روش رستورانی

طرز تهیه لازانیا رتتویی این روزها دیگر لازانیا پای ثابت میز مهمانی ها و وعده ی غذایی خانواده ها شده است. این غذای خوشمزه اصالت ایتالیایی دارد و به طور سنتی در …

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.