طرز تهیه تارت اسنیکرز ساده و خوشمزه به روش مجلسی

طرز تهیه تارت اسنیکرز

طرز تهیه تارت اسنیکرز , دستور پخت تارت اسنیکرز

تارت اسنیکرز یکی از انواع شیرینی های لاکچری و خوشمزه بین المللی است که با طعم های متنوعی تهیه می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه تارت اسنیکرز در ادامه با سایت چی شی همراه باشید.

مواد لازم تارت اسنیکرز
کره۱۷۵ گرم
پودر قند۱ پیمانه
آردبه مقدار کافی
شکلات تخته ای۲۰۰ گرم
مواد کارامل
شکر۱٫۵ پیمانه
آب½ پیمانه
کره۷۰ گرم
خامه صبحانه۱۰۰ گرم
فندق۲ پیمانه

طرز تهیه تارت اسنیکرز

مرحله اول

برای تهیه تارت اسنیکرز خوشمزه در ابتدای کار برای تهیه خمیر تارت کره هم دمای محیط را به همراه پودر قند درون یک کاسه مناسب می ریزیم و به خوبی مخلوط می کنیم تا پودر قند به طور کامل جذب کره شود.

مرحله دوم

در این مرحله آرد را کم کم به ترکیب کره و پودر قند اضافه کرده و به آرامی مخلوط می کنیم تا خمیری یکدست درون کاسه جمع شود. پس از اینکه خمیر دیگر به دست نمی چسبید، اضافه کردن آرد را متوقف می کنیم.

مرحله سوم

حالا خمیر را درون یک نایلون می پیچیم و به مدت ۳۰ دقیقه درون یخچال قرار می دهیم تا استرحت کند. پس از گذشت این زمان قالب های تارت را با کمی روغن چرب می کنیم و به ترتیب درون سینی فر می چینیم.

مرحله چهارم

در این مرحله خمیر را به ۱۲ قسمت تقسیم کرده و هر قسمت را چونه کرده و با وردنه به صورت گرد باز می کنیم، سپس درون قالب تارت قرار داده و لبه های آنرا فیکس می کنیم. در همین حین فر را با دمای ۱۷۰ درجه سانتگراد روشن می کنیم.

مرحله پنجم

پس از اینکه فر گرم شد، سینی را درون فر قرار داده و اجازه می دهیم خمیر تارت ها به مدت ۱۲ تا ۱۵ دقیقه بپزد. پس از گذشت این زمان سینی را از فر خارج می کنیم و اجازه می دهیم تارت ها در دمای محیط خنک شوند.

مرحله ششم

برای تهیه کارامل شکر را به همراه آب درون یک تابه مناسب می ریزیم، سپس روی حرارت قرار داده و اجازه می دهیم شکر به طور کامل حل شود. پس از اینکه شکر به طور کامل حل شد، کره را اضافه کرده و به خورد کارامل می دهیم.

مرحله هفتم

در آخر خامه را اضافه کرده و پس از چند دقیقه مخلوط کردن، تابه را از روی حرارت کنار می گذاریم. در آخر فندق ها را خرد کرده و به تابه اضافه می کنیم، سپس کارامل را به خوبی مخلوط می کنیم تا فندق ها درون آن پخش شوند.

مرحله هشتم

در این مرحله کارامل را به صورت یکدست روی تارت ها می ریزیم و صاف می کنیم. در ادامه شکلات تخته ای را داخل یک کاسه مناسب می ریزیم و روی حرارت بخار کتری یا سماور قرار می دهیم تا به طور کامل ذوب شود.

مرحله نهم

حالا شکلات ذوب شده را روی کارامل درون تارت ها می ریزیم و در صورت تمایل برای زیباتر شدن تارت ها مقداری فندق خرد شده روی آن میریزیم. در آخر تارت ها را درون ظرف مورد نظرمان می چینیم و سرو می کنیم.

چه امتیازی میدی؟
بروز رسانی توسط در شنبه 20 فروردین 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.