طرز تهیه شیرینی اسکار گردویی خوشمزه مناسب پذیرایی

طرز تهیه شیرینی اسکار گردویی

شیرینی اسکار گردویی , طرز تهیه شیرینی اسکار گردویی , دستور پخت شیرینی اسکار گردویی

شیرینی اسکار گردویی یکی از انواع شیرینی ها ساده و خوشمزه بین المللی است که معمولا برای مناسبت های خاص پخته می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شیرینی اسکار گردویی در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم شیرینی اسکار
روغن صاف قنادی۲۵۰ کیلوگرم
کره۱۷۵ گرم
پودر قند۱۰۰ گرم
شکر ریز۱۲۵ گرم
زرده تخم مرغ۳ عدد
تخم مرغ۱ عدد
آرد سفید۱ کیلو و ۳۰۰ گرم
وانیلنوک قاشق چایخوری
گردوی نیم کوب½ لیوان

طرز تهیه شیرینی اسکار گردویی

مرحله اول

برای تهیه شیرینی اسکار گردویی خوشمزه ابتدا فر را با دمای ۱۵ درجه سانتیگراد روشن می کنیم تا به طور کامل گرم شود. در ادامه سینی فر را کاغذ روغنی به طور کامل پوشش داده و کنار می گذاریم.

مرحله دوم

در این مرحله روغن صاف قنادی را به همراه کره، پودر قند و شکر درون یک کاسه مناسب می ریزیم و با دور متوسط همزن به خوبی مخلوط می کنیم تا بافت مواد یکدست شود، سپس با نوک انگشت مواد را کمی ورز می دهیم.

مرحله سوم

حالا تخم مرغ را به همراه زرده تخم مرغ و وانیل به کاسه اضافه کرده و مواد را کمی مخلوط می کنیم تا بافت شان به طور کامل یکدست شود. در ادامه مغز گردوی نیم کوب شده را درون یک کاسه مناسب می ریزیم.

مرحله چهارم

در این مرحله به اندازه یک گردو از خمیر بر می داریم و آنرا به صورت گرد با دستانمان شکل می دهیم، سپس درون گردوی خرد شده می غلطانیم. در ادامه خمیر را درون سینی فر قرار داده و با دست کمی فشار می دهیم.

مرحله پنجم

توجه داشته باشید که می توانیم از مغزیجات دیگر نیز در تهیه این شیرینی خوشمزه استفاده کنیم. در ادامه تمام خمیر را به همین صورت شکل داده و پس از غلطاندن درون گردوی خرد شده درون سینی فر می چینیم.

مرحله ششم

در این مرحله سینی فر را در طبقه وسط فر قرار داده و اجازه می دهیم شیرینی ها به مدت ۱۵ تا ۲۰ بپزند. پس از اینکه اطراف شیرینی ها طلایی شد، آنها را از فر خارج کرده و پس از خنک شدن، در ظرف دلخواه می چینیم.

چه امتیازی میدی؟
بروز رسانی توسط در سه شنبه 18 آبان 1400
مطالب مرتبط
طرز تهیه ویفر موکا خوشمزه و ساده به روش بازاری

طرز تهیه ویفر موکا خوشمزه و ساده به روش بازاری

طرز تهیه ویفر موکا ویفر موکا یکی از انواع بیسکویت های بین المللی و خوشمزه است به روش های مختلفی درست می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز …

طرز تهیه کیک اسفنجی ویکتوریا خوشمزه و مخصوص کافی شاپی

طرز تهیه کیک اسفنجی ویکتوریا خوشمزه و مخصوص کافی شاپی

طرز تهیه کیک اسفنجی ویکتوریا کیک اسفنجی ویکتوریا از یک کیک ساده تشکیل شده است که بین آن را با پوره توت فرنگی یا مربای آن و خامه یا باتر چیز کرم …

طرز تهیه کرپ وانیلی خوشمزه و ساده برای صبحانه و عصرانه

طرز تهیه کرپ وانیلی خوشمزه و ساده برای صبحانه و عصرانه

طرز تهیه کرپ وانیلی قبل از این که شما بخواهید یک کرپ خوشمزه بپزید یا حتی اصلا قبل از این که برای بار اول آن را میل کنید، شاید به نظر شما …

استفاده از مطالب سایت چی شی در سایر سایت‌ها فقط با کسب مجوز کتبی امکان پذیر است.